Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:24

Radeon

Today is a good day to die

Topicstarter
Iemand nog meer problemen met Videoland Ondemand in combinatie met Bitdefender 2015? Is volgens mij ook voor Netflix het geval aangezien ze beide volgens mij Silverlight gebruiken.

Als ik een serie wil afspelen blijft die maar laden, heb al de firewall, web protection en vulnerablity van Bitdefender uitgeschakeld zonder succes. Als laatste stap heel Bitdefender van het systeem afgegooid en dan werkt het wel.

Dit is natuurlijk niet echt een oplossing aangezien me systeem nu alleen beveiligd door de standaard Windows beveiliging.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik kom zakelijk nog wel eens bitdefender tegen en krijg regelmatig te maken met mensen die niet op zakelijke omgevingen kunnen inloggen of niet kunnen internet bankieren oid.

Meestal is het de SSL beveiliging binnen bitdefender. Bitdefender kan zich daar mee bemoeien, als ik dat uitzet werkt het meestal prima.

Heb je dat al geprobeerd?

Edit: Afbeeldingslocatie: http://blogs.uww.edu/instructional/files/2014/11/bitdefender3.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 20-04-2015 23:57 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor Avast kun je een website uitsluiten voor de Webscan. Sites die dus niet worden gescand. Je zou dit kunnen proberen bij Bitdefender. Wat heb je zelf al gezocht en gevonden? Ik zie dit soort vragen bijvoorbeeld voor Avast ook vaker voorkomen op Google. Ik zou dus ook geen algemene uitzondering gaan maken door bijv. SSL niet te laten scannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:24

Radeon

Today is a good day to die

Topicstarter
Dat ga ik eens proberen, heb het nu heel raar voor elkaar gekregen om Bitdefender te deinstalleren zodat Videoland wel werkte en hierna Bitdefender weer herinstalleerd en de firewall van Bitdefender uitgeschakeld. En gek genoeg bleef Videoland nu wel werken.
Heb nog 1 laptop waar het niet op werkt en daar ga ik jouw oplossing eens proberen Donstil.

It's never easy.....