Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oneplus1
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 06-04-2022
Hallo,
Ik zoek een setje in-ears.
Mijn voorkeur gaat uit naar de Xiaomi Piston 3.0 en de Sennheiser CX300-II.
Natuurlijk sta ik ook open voor eventuele betere aanraders.
Mijn budget is €20-30.
Ik gebruik de oortjes puur voor muziek, geen films of iets dergelijks.
Ik ben opzoek naar goede geluidskwaliteit, ik heb een lichte voorkeur voor een beetje een benadrukte bass.
Graag wil ik ook een volumecontrol aan de kabel, deze moet wel met android werken.

Alvast Bedankt!
Mvg,
Oneplus1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

CEA > MAA

Oordopjes zijn voor onderweg en vallen daarmee onder Mobile. Vandaar deze verhuizing.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-05 19:49
Oneplus1 schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:29:

Ik ben opzoek naar goede geluidskwaliteit, ik heb een lichte voorkeur voor een beetje een benadrukte bass.
Ik denk dat je dan beter voor de Xiaomi Piston 2 kan gaan, die word overal beter beoordeeld dan de Xiaomi Piston v3 qua geluidskwaliteit en schijnt ook een iets vollere bass te hebben.

Ik ben zelf ook van plan de Xiaomi Piston 2 te bestellen eens deze dagen, misschien daar even naar kijken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phpn3rd
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:08
Zelf heb ik slechte ervaringen met Sennheiser en heb ik de Piston 3.0 oortjes. Deze bevallen erg goed, maar als ik de verhalen van anderen moet geloven hebben de Piston V2 oortjes meer bass. Als deze echt belangrijk voor je is, dan kun je daar misschien beter voor gaan.

Zelf luister ik veel trance muziek en is bass dus ook prettig, maar ik ben erg tevreden met de V3's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien wat te laat, maar de V2's hebben in mijn beleving inderdaad echt veel meer bass dan de V2's. Ze klinken wel iets helderder. Kwestie van smaak dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr4nnel
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 15:11
Heb vele in-ears gehad, maar de Sennheisers zijn wel super comfortabel. Zitten ongeveer helemaal in je oor en vallen er echt niet uit. Je voelt ze niet zitten. Voor mij voortaan altijd de CX-300. Heb ook duurdere gehad, maar dat waren soms van die flinke units en uiteindelijk weegt dat niet op voor mij tegen het comfort van de cx-300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry voor de bump,. maar heb een vraagje

heb de oortjes nu net 2 weekjes en ben er blij mee opzich, maarr...

wat ik vreemd vind is dat het linker oortje erg zacht klinkt tov de rechter oortje

ik heb ergens gelezen dat je muziek moet laten inspelen in de oortjes voor een bepaald aantal uren. klopt dit?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2015 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:31

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 17:56:
ik heb ergens gelezen dat je muziek moet laten inspelen in de oortjes voor een bepaald aantal uren. klopt dit?
Een aantal mensen zweren er bij maar wetenschappelijk onderzoek is er nooit naar gedaan.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 18:01:
[...]

Een aantal mensen zweren er bij maar wetenschappelijk onderzoek is er nooit naar gedaan.
Ik vind het wel logisch klinken. Het membraam dat zal wat soepeler worden, de eerste uren. Ikzelf heb in elk geval het idee dat mijn V3's ( en de V2's, en de V1's, en mijn speakers, en nog een zwik andere dingen) na een paar uur spelen wat opener gaan klinken en een ander klankbeeld krijgen. Ook ik heb geen wetenschappelijk onderzoek ernaar gedaan, maar ik heb in elk geval het idee dat ik wel iets hoor.
Pagina: 1