Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 435974

Topicstarter
Dag allemaal,

Vorig jaar heb ik een aantal maanden in Madrid gewoond en daar ben ik in contact gekomen met een bedrijf dat IT Bootcamps van 8 weken organiseert (IRONHACK). Sinds ik terug ben heb ik gezocht naar vergelijkbare Bootcamps hier in Nederland. Het is mij echter nog niet gelukt om iets dergelijks te vinden.

Aangezien ik zelf geen IT achtergrond heb kan ik me voorstellen dat ik niet op de juiste plekken kijk. Ik ben op zoek naar intensieve cursussen die een paar duizend euro mogen kosten en die qua tijd en inhoud significant uitstijgen boven de vele 5-, 7- en 11-daagse cursussen die hier in Nederland worden aangeboden.

Mocht iemand zo een organisatie kennen dan hoor ik het graag! Mijn interesse gaat uit naar cursussen die zich richten op front-end ontwikkeling, back-end ontwikkeling of specifieke mobile ontwikkeling. Met mijn gebrek aan IT kennis in het achterhoofd vind ik ook jullie eventuele overdenkingen wat betreft kwaliteit en toegevoegde waarde van (korte) cursussen en Bootcamps interessant!

Gr.