Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

WIKO Getaway GPS probleem

Pagina: 1
Acties:

• Triple-T
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 05-01-2016
Ik heb recent een Wiko Getaway gekocht voor mijn echtgenote.

Ze is tevreden van de GSM, ziet er goed uit, draait vlot alles wat ze nodig heeft maar de GPS is een ramp.
Het duurt eeuwen eer die voldoende satelieten vind en continu valt de verbinding weg waarvoor je ineens de akker aan het omploegen bent naast de E17 :?

Heb al verschillende GPS fix apps geprobeerd maar niks waarmee het probleem opgelost raakt.

Deze GSM's worden in China gemaakt, ik weet dat er problemen zijn met chinese gsm's en gps in Europa.
Maar deze is van een Frans merk en worden hier verdeeld en zou toch geen problemen mogen geven.

Heeft nog iemand dit voor met zijn Wiko gsm en is hier een oplossing voor?

• Momus
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Ik lees meer problemen. Zal wel een budget antenne in zitten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True