Reactie op eigen post +1 of hoger geven.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:11
Momenteel als je op de FP een reactie geeft en iemand geen daar een reactie op dan kan je deze niet voorzien van een + of een - wat begrijpelijk is omdat je anders iemand zijn reactie naar benden kan gaan halen. Wat ik wel mis is dat ik geen +1 of +2 +3 kan geven op een reactie van mij is gegeven,

Wat is de reden dat er voor gekozen is om een reactie op je post niet te kunnen voorzien van een + of een -

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-07 13:58
Omdat het dan een eens/oneens moderatie zou kunnen worden in een discussie. Althans, dat lijkt mij het meest logische.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41

crisp

Devver

Pixelated

Het is inderdaad gedaan om objectiviteit te waarborgen. Bij een reactie op je eigen reactie kan er sprake zijn van bevooroordeling.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-07 17:03

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Downloader_NL schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:36:
Momenteel als je op de FP een reactie geeft en iemand geen daar een reactie op dan kan je deze niet voorzien van een + of een - wat begrijpelijk is omdat je anders iemand zijn reactie naar benden kan gaan halen.
Dat is de redenatie erachter inderdaad. Ik vind het echter kul. Het idee is namelijk ook dat een enkele moderatie in het niet zou vallen bij overige onafhankelijke moderaties. De huidige situatie bevat een oneerlijkheid - de persoon die op jou reageert heeft namelijk wel de mogelijkheid om jóuw post te modereren.

Ik zou dus willen suggereren dat je ook reacties direct onder je gewoon mag modereren. Of je moet moderaties op de post waar je op reageert ook gaan verbieden, inclusief het intrekken van gedane moderaties op het moment dat je na het modereren reageert, maar persoonlijk zie ik daar geen heil in.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-07 09:53

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik denk dat we met de huidige moderatieaantallen ook niet per se een verbod op het modereren van reactieso op je eigen reactie nodig hebben, maar ik zie ook niet een goede reden om nu tijd te investeren in het weghalen of aanpassen van deze feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:26

OB1

Ik vind het ook jammer dat jreacties op je eigen review niet kunnen worden beoordeeld, wellicht kan dat ook veranderd worden?

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Pagina: 1