Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangerDog
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-07 16:31
Hallo mensen,

Dit is waarschijnlijk fout forum gedeelte, maar weet niet waar het wel moet, en dit gaat over laptops. :P

Ik heb een Lenovo B5400, Met windows 8,1 erop.
Ik heb mijn laptop vorig jaar rond augustes gekocht, en vanaf het begin waren er al problemen mee, maar die waren allemaal wel op te lossen. Alleen nu wanneer ik mijn laptop opstart, doet alles het nog normaal, ik kan hem ook op de normale manier inloggen, daarna is het enige wat hij doet een progamma opstarten, welke die automatisch bij het begin opstart, die blijft laden, en soms crasht die. Ondertussen kan ik niks anders opstarten, en ook geen progammas of andere dingen aanklikken. Het maakt ook niet uit hoelang ik wacht, ik heb 1 keer 1 uur zitten te wachten, maar dat hielp niet. Dat doet die nu al 3 dagen, dus het is ook niet zo dat het maar voor 1 keer doet. De kans dat er een virus pzit is ook nihil, want ik heb hem deze week opnieuw gereseted, en 4 progammas gedownload, voor derest niks gedownload. Op aanraden van een kennis heb ik ook het Ram geheugen ofzoiets gereset, en ook batterij etc deruit gehaald, en toen aan/uit knop lang ingedrukt. Ik hoop dat u me hiermee kan helpen.

De winkel is een paar dagen dicht (verbouwingen ofzo), en ik heb ook al contact met Lenovo, alleen die zeggen steeds dat ik zegmaar dingen moet doen als je al bent ingelogd, alleen dan kan ik juist niks meer doen.

Ik hoop dat jullie kunnen helpen.

Gr Lennard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:53

br00ky

Moderator Harde Waren
RangerDog schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:28:
Dit is waarschijnlijk fout forum gedeelte, maar weet niet waar het wel moet, en dit gaat over laptops. :P
Welkom op het forum.

Daarvoor dien je dan dus de stickies en stuckies te raadplegen bovenaan de subfora. Dit geldt dus ook in de toekomst als je nog eens een topic wil plaatsen :). Ik verplaats je topic hierbij naar Complete Systemen & Laptops.

Mijn advies, aangezien die nog onder garantie zit, ga terug naar de winkel. Je hebt er blijkbaar niet veel kaas van gegeten, wat niet erg is, maar ga er dan niet zelf aan rommelen, voordat je je garantie ongeldig maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangerDog
Hallo en Bedankt. :) Zal het de volgende keer (Proberen) goed te doen dan :P

Oke, dan wacht ik wel.

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:38
Ik ben nieuwsgierig, hoe heb je het ram geheugen gereset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangerDog
Arn0uDz schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:39:
Ik ben nieuwsgierig, hoe heb je het ram geheugen gereset?
Hoi, ik begreep niet hoe dat moest :P maar die persoon zei dit:
Try reseating your RAM in the memory slots, also try resetting the BIOS by powering off the notebook, removing battery and the AC adapter then press and hold the power button down for 30 seconds.

En daarna reageerde hij niet meer. :/

Ik ben ermee naar de computerwinkel gegaan, en ze zouden dit keer heel diep gaan zoeken en het bleek dat er een fout zit in de hardware (Harde schijf). Alleen kan je nu ook voor de tig keren dat we daar zijn gekomen en ze zeiden dat het software probleem was en geen garantie was geld terugvragen? Want mijn ouders hebben er wel vrij veel voor betaald steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Ik denk zomaar dat je er "rotzooi" op heb staan. Normaal zou ik zeggen formatteren die handel. Maar aangezien je weinig van begrijp (zo uit je verhaal te lezen) denk ik dat je even verder geholpen moet worden.

@modje hierboven, als er rotzooi opstaat valt dat niet onder de garantie.

Probeer is in veilige modus te starten
Dat doe je door tijdens het opstarten op F8 te blijven drukken
Kies dan safe mode of veilige mode afhankelijk van systeem taal

ff verkeerd gelezen, @TS wat bedoel je met je:
Ik ben ermee naar de computerwinkel gegaan, en ze zouden dit keer heel diep gaan zoeken en het bleek dat er een fout zit in de hardware (Harde schijf). Alleen kan je nu ook voor de tig keren dat we daar zijn gekomen en ze zeiden dat het software probleem was en geen garantie was geld terugvragen? Want mijn ouders hebben er wel vrij veel voor betaald steeds.

[ Voor 32% gewijzigd door SRich op 28-04-2015 12:38 ]

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
daarna is het enige wat hij doet een progamma opstarten, welke die automatisch bij het begin opstart, die blijft laden, en soms crasht die. Ondertussen kan ik niks anders opstarten,
Welk programma is dit? Dan komen we al een stuk verder.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Pagina: 1