hoe kan je deze text veranderen??
en als je ver intiept. krijg ik nu MS-DOS 6.2 te zien hoe verander ik dat? ik weet dat het kan! vorig jaar hab een gast dat ook op een lanparty! duss nu wil ik dat ook!
Dan zul je met een hex editor in io.sys en/of msdos.sys aan de gang moeten. Als de tekst niet encrypted is (hangt misschien ook van de versie af) dan kun je de tekst wel aanpassen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Yep, dat heb ik vroeger ook gedaan, moet je wel opletten dat je geen 0x00 byte overschrijft door tekst, je kan de tekst dus niet langer maken...Op zaterdag 16 juni 2001 19:08 schreef Exirion het volgende:
Dan zul je met een hex editor in io.sys en/of msdos.sys aan de gang moeten. Als de tekst niet encrypted is (hangt misschien ook van de versie af) dan kun je de tekst wel aanpassen.
Ssssstt... Laat 'm daar nou zelf achter komenOp zaterdag 16 juni 2001 19:11 schreef fkooman het volgende:
Yep, dat heb ik vroeger ook gedaan, moet je wel opletten dat je geen 0x00 byte overschrijft door tekst, je kan de tekst dus niet langer maken...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
nee, ik heb geen 486! ik heb 1x een 386 PC en 1x een 386 LAPTOP!!!!!!!Op zaterdag 16 juni 2001 19:07 schreef Traveler het volgende:
MMM, heb je nog een 486 ???
ach, zo vaak liep het nou ook weer niet vastOp zaterdag 16 juni 2001 21:15 schreef jv777 het volgende:
dos is ook microsoft dus een heel klein beetje windows
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Wauw . ik weet niet wat jij met je dos deed, maar dan heb je zeker niet veel experimenteel geprogrammeerd onder dos... die reset knop nog nooit zovaak moeten indrukkenach, zo vaak liep het nou ook weer niet vast
Ontopic: De perfecte hexeditor is nog altijd HIEW (door een braziliaan geloof ik). Dit staat voor Hackers Viewer. kan je in text, hex en asm code die bestanden bekijken en editen...
The problem is in the part of your brain that handles intelligence.
Wat mij betreft kan DOS in beide forumpjes terecht hoorOp zaterdag 16 juni 2001 21:12 schreef Shark het volgende:
Dit topic hoort hier toch niet? Dit hoort toch bij windows operating systems![]()
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Dat "starting MS-DOS..." staat in io.sys, maar misschien ook wel in de bootsector. Ik zal het eens checken.
Verwijderd
Dat deed ik vroeger met PCTools 4.13 onder dos 4.2 ofzo
... hehe das al een tijdje geleden en stom is die PCTools was best handig maar werkt niet op een 32bits fat
Windows vergelijken met dos, oke, maar dos vergelijken met windows
Localhost is where the heart is
Verwijderd
das niet echt handigOp zondag 17 juni 2001 12:40 schreef SilentStorm het volgende:
Windows vergelijken met dos, oke, maar dos vergelijken met windows
Je kunt beter vragen waarom windows mij niet bevielOp zondag 17 juni 2001 00:13 schreef Sjonny het volgende:
[..]
Wauw . ik weet niet wat jij met je dos deed, maar dan heb je zeker niet veel experimenteel geprogrammeerd onder dos... die reset knop nog nooit zovaak moeten indrukken
Verwijderd
Ik gebruik utltra edit.Op zondag 17 juni 2001 00:13 schreef Sjonny het volgende:
[..]
Wauw . ik weet niet wat jij met je dos deed, maar dan heb je zeker niet veel experimenteel geprogrammeerd onder dos... die reset knop nog nooit zovaak moeten indrukken
Ontopic: De perfecte hexeditor is nog altijd HIEW (door een braziliaan geloof ik). Dit staat voor Hackers Viewer. kan je in text, hex en asm code die bestanden bekijken en editen...
imo is dat de beste hex-edit die ik tegen gekomen ben
Dat hebben wij ook nog ergens op een oude 468 staan. Zal es kijken wat er allemaal mee kan.Op zondag 17 juni 2001 11:42 schreef Xtentic het volgende:
Dat deed ik vroeger met PCTools 4.13 onder dos 4.2 ofzo... hehe das al een tijdje geleden en stom is die PCTools was best handig maar werkt niet op een 32bits fat
Verwijderd
Windows == dos + win 3.11 + marketing
dos loopt niet vast...hmmzz...oke oke..maar ja..moet je kijken wat je er mee kunt..
helemaal "NIETS"
dos loopt niet vast...hmmzz...oke oke..maar ja..moet je kijken wat je er mee kunt..
helemaal "NIETS"
Verwijderd
Bestond dat onder MS-DOS dan ook al? Object Linking and Embedding??Op zaterdag 16 juni 2001 19:20 schreef Bill_Gatjes het volgende:
[..]
nee, ik heb geen 486! ik heb 1x een 386 PC en 1x een 386 LAPTOP!!!!!!!MS-DOS OLE OLE!
In ieder geval onder win3.x wel
Saved by the buoyancy of citrus
Pagina: 1