Goedendag dames en heren,
Ik heb even jullie hulp nodig. Nu staan er op dit forum 1000 topics over verschillende game systemen en heb ik er een groot aantal van gelezen. Toch waren ze allemaal net iets anders en ik ben zelf niet zo heel erg technisch en wil jullie vragen of jullie even naar deze set-up willen kijken. Vooral of alles bij elkaar pas, de onderdelen in de kast passen en of het wel de optimaal onderdelen zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem vooral gaan gebruiken om World of Warcraft te spelen, daarnaast City:Skylines en series kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik probeer tussen de 900 en de 1000 euro te blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur zoals: muis, toetsenbord, monitor en headset heb ik al. Daarnaast heb ik nog een harde schijf, dus deze is (nog) niet nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Anders dan de randapparatuur heb ik alles nodig. Windows kan ik met studentenkorting krijgen dus dat hoeft niet mee gerekend te worden in de set-up. Het moet een systeem worden wat ten alle tijden soepel loopt. Tijdens de games een serie kijken moet geen probleem worden voor dit systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wat voor mij belangrijk is, is het geluid (aantal decibel die de onderdelen produceren) en de warmte.
Ga je overklokken?
Nee, ook niet in de toekomst
Dit is de set-up die ik bedacht had!
Ik heb even jullie hulp nodig. Nu staan er op dit forum 1000 topics over verschillende game systemen en heb ik er een groot aantal van gelezen. Toch waren ze allemaal net iets anders en ik ben zelf niet zo heel erg technisch en wil jullie vragen of jullie even naar deze set-up willen kijken. Vooral of alles bij elkaar pas, de onderdelen in de kast passen en of het wel de optimaal onderdelen zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem vooral gaan gebruiken om World of Warcraft te spelen, daarnaast City:Skylines en series kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik probeer tussen de 900 en de 1000 euro te blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur zoals: muis, toetsenbord, monitor en headset heb ik al. Daarnaast heb ik nog een harde schijf, dus deze is (nog) niet nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Anders dan de randapparatuur heb ik alles nodig. Windows kan ik met studentenkorting krijgen dus dat hoeft niet mee gerekend te worden in de set-up. Het moet een systeem worden wat ten alle tijden soepel loopt. Tijdens de games een serie kijken moet geen probleem worden voor dit systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wat voor mij belangrijk is, is het geluid (aantal decibel die de onderdelen produceren) en de warmte.
Ga je overklokken?
Nee, ook niet in de toekomst
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 182,- | € 182,- |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 370,95 | € 370,95 |
| 1 | be quiet! Silent Base 800 Zwart/Oranje | € 112,95 | € 112,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 56,49 | € 56,49 |
| 1 | Corsair Builder CX500 Bronze | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 97,95 | € 97,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 987,19 | |