[PC] GTA V mouse/keyboard input lag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craftop
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 08:39
Zijn er meerdere die last hebben van mouse/keyboard input lag tijdens het spelen van gta V?
Vooral tijdens het rijden komt het bij mij regelmatig voor dat de auto pas na een halve seconde/een seconde naar de kant gaat waarin ik hem stuur. Maar ook te voet, bijvoorbeeld wanneer ik wil springen, springt mijn personage regelmatig pas na een tijdje i.p.v. meteen na input.

Op internet kan ik niet echt een oplossing vinden en het verlagen/veranderen van de settings lijkt bij mij ook niet te werken. Iemand die een oplossing heeft voor dit probleem? Bij voorbaat dank!

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 16:26
Als ik zo even een aantal Support topics bekijk op de Rockstar site zijn er meerdere mensen die hier last van hebben.

Bij sommige helpt het door de instellingen te verlagen, bij sommige helpt het om de virusscanner en andere applicaties te sluiten.

Bij sommige spelers helpt door de game in borderless windowed mode te draaien.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THPSrulez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 15:12

THPSrulez

Kijk uit malloot een kokosnoot

Ik had ook veel last van input lag. Na het uischakelen van vsync was dit volledig verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:47

BM

Moderator Spielerij
Tikje naar het juiste subforum (SPV)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
:) Dat zit volgens mij al jaren in de engines van Rockstar games... zoals THPSrulez aangeeft, zet vsync uit en het zou verholpen moeten zijn. Waarom het ene systeem er wel last van heeft en het andere niet heb ik geen idee van, maar volgens mij was dit probleem er ook al met GTA SA, het was er zeker met GTA IV.