Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• SaphuA
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 31-08 12:28
.

[Voor 105% gewijzigd door SaphuA op 28-04-2015 11:50]

• Soeplepel
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 07-11-2018
Wil je alleen werken als PHP programmeur?

• SaphuA
yannickvdl schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:43:
Wil je alleen werken als PHP programmeur?
Nee, liever niet zelfs. In de tekst staat dat ik de overstap heb gemaakt naar Microsoft technologieën, daar ben ik het meest ervaren in. Heb de tekst aangepast en het iets duidelijker naar voren laten komen.

• willyfreak
  • Laatst online: 24-09 19:22
Ik heb je net een berichtje gestuurd. Ik werk in Den Bosch dus misschien wel interessant voor je.

• SaphuA
willyfreak schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:52:
Ik heb je net een berichtje gestuurd. Ik werk in Den Bosch dus misschien wel interessant voor je.
Dank voor je bericht. Ik heb zojuist gereageerd. Het was niet mijn intentie om van dit topic een verkapte sollicitatiebrief te maken oid, maar om advies in te winnen van lotgenoten.

• PromWarMachine
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 24-09 21:01

PromWarMachine

Forsaken Archer

Drie uur reistijd is inderdaad veel. Ik woon in Utrecht en werk in Nijmegen. Da's 2,5 uur per dag, dus ik weet waar je het over hebt.

Hoewel je natuurlijk maar één bedrijf nodig hebt, is de eis van regio Den Bosch misschien wat te kritisch. Waarom niet Utrecht erbij? Da's een half uurtje met de trein? Dat opent heel erg veel meer deuren. :)

Verder is 'geen constante stress omdat alles morgen af moet' een lastige eis. Overal zijn deadlines, overal moeten dingen af, maar de manier hoe er met die stress om wordt gegaan op de afdeling, kan wel sterk afwijken. Het is alleen lastig om dat vanuit een vacature te zien..

En tot slot.. het omgaan met lastige (vaak oudere) collega's die vastgeroest zitten in hun werk, herken ik helaas. Het kan een hele uitdaging zijn om hen op andere gedachten te brengen.

Dividend for Starters

• t_captain
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 21:55

t_captain

Moderator General Chat
Als het ondernemen je indertijd goed beviel, en je daar alleen mee bent gestopt om af te studeren en een paar jaar "officiele" werkervaring op te doen, waarom zou je dan niet weer gaan ondernemen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• doogjen
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 18-05-2015
*knip wervingsspam*

[Voor 92% gewijzigd door Rukapul op 18-05-2015 11:58]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

...en dicht. TS is namelijk leeg.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True