Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Verwijderde netwerkbestanden keren terug.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben een netwerkshare waarop zich het volgende voordoet.

Wanneer we bestanden uit een netwerkmap verwijderen, dan keren deze vervolgens terug.
De share staat niet in sync met een andere file server.

Iemand suggesties waardoor het zou kunnen komen dat de bestanden niet verwijderd kunnen worden ?

• Ximon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-11 11:08
Voodoo? Op basis van de gegeven info is het erg lastig te zeggen wat hier aan de hand is.

(╯°□°)╯︵ + ︵ x ︵ + ︵ x ︵ + ︵ x ︵ + ︵ x

• Miepermans
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Miepermans

BIEM!

Misschien is het niet een applicatie van het bedrijf/stichting/organisatie die de sync doet, maar die van een een gebruiker van deze share.

Wat je kan doen, is kijken of de rechten veranderen van de file. misschien is diegene te achterhalen via het maker/eigenaar veld ? ( creator/owner )

Verwijderd

Topicstarter
Voordat het bestand word verwijderd is er niks vreemds te ontdekken bij de rechten.
Echter nadat ik het bestand verwijder, en het dus weer terugkeert staat er het volgende :
U bent niet gemachtigd.....

Maar ik kan het bestand nog steeds verwijderen, het keert dan wel terug.

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Lijkt idd op een active sync van een gebruiker naar die locatie

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:15
Misschien heeft iemand een hardlink naar die bestanden staan.
Dan kunnen ze alleen verwijdert worden als die hardlink verwijdert is.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

• martinvdm
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:17

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Ik zou iets meer info geven. Welk server en client os? dfs? Netwerk? Roaming profiles etc

He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext

Pagina: 1