Gigabyte GA-Z97X-GAMING G1 WIFI-BK

Pagina: 1
Acties:

• Karhu Major
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 03-02 15:10
Prijs is bij zowel Megekko als CD-ROM-LAND Breda door de helft gegaan... Heb em al een aantal dagen in het mandje zitten maar kan gewoon niet het gevoel van me afschudden dat er een addertje onder het gras zit. Het is gewoon te mooi om waar te zijn.

Een moederboard van 400 euro voor maar 200 euro, plus Gigabyte heeft nu een actie waarbij de duurdere modellen (waaronder deze) na 3 jaar gratis ingewisseld kunnen worden voor hun nieuwere broertjes.

Mis ik iets? Waar is de catch? Ik was eigenlijk van plan een MSI Z97 GAMING 7 te kopen, maar voor die 2 tientjes meer zou ik best een board als dit willen hebben.

Wat denken jullie?

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-02 20:50

Thomg

Aww yiss

Valt altijd te proberen, het is niet alsof je erop kan verliezen.

Als zij zeggen "Nee, foutje" dan jammer en koop je de gaming 7.

Ook zo een UP7 weten te bemachtigen, ruim 300 euro en ineens 200. Wie niet waagt, wie niet wint ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Thomg op 20-04-2015 00:06 ]

• Karhu Major
Lijkt me sterk dat het een foutje is ;) Heeft wellicht iets te maken met het feit dat nieuwe moederboards meestal rond de lente uitkomen?

Da's ook een mooie, die UP7 :) Morgen hak ik de knoop door!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Karhu Major schreef op maandag 20 april 2015 @ 00:38:
Lijkt me sterk dat het een foutje is ;) Heeft wellicht iets te maken met het feit dat nieuwe moederboards meestal rond de lente uitkomen?

Da's ook een mooie, die UP7 :) Morgen hak ik de knoop door!
Niet wachten tot morgen. Heeft een vriend op zijn r9 290 60 euro gekost. En kan jou 200 euro kosten. Gewoon bestellen. Wil je hem niet stuur je hem gewoon terug😊

• Karhu Major
Heb je helemaal gelijk in. Hij is besteld :)