Toon posts:

Logitech Cordless Wheelman hakkelt

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn muis hakkelt in spellen als Quake 3
en Half-Life. In windows heb ik dit niet.
Het maakt niet uit of ik mouse filter
aan zet. Ook is de muis een beetje vies
maar als ik dat schoonmaak maakt het
nix uit.

(ps kan je deze muis verder open maken als het klepje voor de muis bal ?)

Verwijderd

[b]Op zaterdag 16 juni 2001 18:46
(ps kan je deze muis verder open maken als het klepje voor de muis bal ?)
ja tuurlijk kan dat
neem een hamer >:)

Verwijderd

ik heb zelf ook die muis, mijn scroll doet het niet. iemand een oplossing? :?

maar je kan hem verder openmaken met 2 schroefje's aan de onderkant onder het stikkertje. moet je wel eerst het stikkertje stuk maken.
(ik spreek uit ervaring :) )

Verwijderd

wat je kan doen is de muis op een ander kanaal zetten :)

dat doe je door op zowel de muis als op de ontvanger het knopje "connect" in te drukken.

Verder is het bekend dat draadloze muizen KUNNEN storen door telefoons in de buurt. Maar het aantal keer dat dit voor komt is ook niet vaak. Verder heeft de muis een bereik van 2 meter.

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb een cordless mouseman die ook op de meest vage momenten ineens ging schokken etc. etc.
Ben er na heel vaak opniuew schoonmaken achtergekomen dat het voornamelijk gebeurde als ik met siemens gigaset achter pc zat te bellen. De ontvanger staat veertig centimeter verder en dat stoorde blijkbaar. Staat er bij jou niet een stoorzender in de buurt?

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 13:37

Kvn

Ja onze draadloze telefoon deed dat ook :(

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 13:37

Kvn

daar kwam ik pas achter toen ik een nieuwe draadloze muis had :(

Verwijderd

Verder is het bekend dat draadloze muizen KUNNEN storen door telefoons in de buurt. Maar het aantal keer dat dit voor komt is ook niet vaak. Verder heeft de muis een bereik van 2 meter.
ehmmm....
Op zaterdag 16 juni 2001 21:47 schreef leuf het volgende:
Ik heb een cordless mouseman die ook op de meest vage momenten ineens ging schokken etc. etc.
Ben er na heel vaak opniuew schoonmaken achtergekomen dat het voornamelijk gebeurde als ik met siemens gigaset achter pc zat te bellen. De ontvanger staat veertig centimeter verder en dat stoorde blijkbaar. Staat er bij jou niet een stoorzender in de buurt?
oeps. blijkt dus wel vaker voor te komen :)
edit: vreemd dat een Siemens Gigaset erop stoort! Dat had ik eigenlijk niet verwacht van een DECT-telefoon (digitaal dus)

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 22:08

Vidra

Vragen?

Batterij leeg..
Mobiele telefoon in de buurt...
Radio of andere radiografische aparatuur te dicht in de buurt..
etc :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Pagina: 1