Voor een goeie kamaraad die mij vanavond een build doorstuurde snel even wat samen gesteld op basis van GOT. Het is voor als nog even kijken hoe en wat, hij wil graag zijn bto laptop inruilen voor een game PC.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamlijk gamen, hij volgt een opleiding HBO scheidkundige en hier heb je niet echt een zware PC voor nodig, het gaat dus voornamelijk om Games. ( Zoals zeer recent GTA 5 )
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zijn budget is 1000-1100 euro. Dit hoeft natuurlijk niet op maar het is wel beschikbaar
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm + muis is er al, ook software word aangeschaft via school
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon een simpel game systeem waar je met nette specs op kan gamen, liefst 3/4 jaar zo veel mogelijke future proof. Voor op moment even GTA 5 aanhouden als richtlijn op med/high specs.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ook n.v.t.
Ga je overklokken?
Nee
Lijstje hieronder samengesteld :
Videokaart twijfel ik een beetje over, lijkt me een beetje overkill met de rest. Graag jullie op en aanmerkingen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamlijk gamen, hij volgt een opleiding HBO scheidkundige en hier heb je niet echt een zware PC voor nodig, het gaat dus voornamelijk om Games. ( Zoals zeer recent GTA 5 )
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zijn budget is 1000-1100 euro. Dit hoeft natuurlijk niet op maar het is wel beschikbaar
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm + muis is er al, ook software word aangeschaft via school
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon een simpel game systeem waar je met nette specs op kan gamen, liefst 3/4 jaar zo veel mogelijke future proof. Voor op moment even GTA 5 aanhouden als richtlijn op med/high specs.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ook n.v.t.
Ga je overklokken?
Nee
Lijstje hieronder samengesteld :
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 182,- | € 182,- |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 970 4GB Superclocked ACX 2.0 | € 361,95 | € 361,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 54,05 | € 54,05 |
| 1 | Cooler Master K280 | € 33,80 | € 33,80 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 56,49 | € 56,49 |
| 1 | Cooler Master V450 Semi-Modular | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 97,95 | € 97,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 944,14 | |
Videokaart twijfel ik een beetje over, lijkt me een beetje overkill met de rest. Graag jullie op en aanmerkingen.