iPad 1, kan geen nieuw account meer koppelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Ik heb een iPad 1 die ik niet meer gebruik en wil verkopen. Het probleem is alleen dat ik 5 keer een account gekoppeld heb (na factory reset).

Ik kan hem daarom niet meer verkopen :( Ik las ergens dat het mogelijk moet zijn om hier een work around voor te vinden, maar heb het nooit kunnen realiseren. Ook bellen met Apple levert niks op, ze willen hem niet resetten (terwijl ik ergens las dat Apple dit soms wel gewoon doet)

Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Tennisbal schreef op zondag 19 april 2015 @ 21:33:
Ik heb een iPad 1 die ik niet meer gebruik en wil verkopen. Het probleem is alleen dat ik 5 keer een account gekoppeld heb (na factory reset).

Ik kan hem daarom niet meer verkopen :( Ik las ergens dat het mogelijk moet zijn om hier een work around voor te vinden, maar heb het nooit kunnen realiseren. Ook bellen met Apple levert niks op, ze willen hem niet resetten (terwijl ik ergens las dat Apple dit soms wel gewoon doet)

Iemand een tip?
Inderdaad, de link die Fietsbel meld volgen. See/Remove device. iTunes op Mac gebruiken of voor Windows downloaden.

Ook als je meerdere Apple-ID's hebt gebruikt (vrouw/kinderen enz.) kan je op die ID's het associated device ontkoppelen. En je kunt zien hoeveel dagen je nog moet wachten voordat het device weer aan een ander ID gekoppeld kan worden.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Hier staat mijn iPad 1 niet tussen. wel mijn air 2 en 2 iphones.

Het probleem is niet de koppeling maar dat je niet meer dan 5 keer een apple id mag installeren op je iPad.

[ Voor 46% gewijzigd door Tennisbal op 14-05-2015 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Net weer geprobeerd en factory reset gedaan. Dan aangeven nieuw icloud account koppelen. Krijg je de melding

Apple ID aanmaken mislukt

Dit apparaat komt niet langer in aanmerking voor het aanmaken van een gratis iCloud account.

Ik kan hem nu dus niet verkopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Welk type heb je, opslagcapaciteit, hoe netje is ie? Ik wil 'm wel kopen, als het een zacht prijsje is..

Je kan 'm niet aan iemand verkopen die 'm als enige device wil gebruiken en configureren, maar wel als 2e of 3e:

"same problem with my secondhand iPad.
But my 3GS I brought new.
So all you have to do is setup iCloud on any iPhone or iPad that has not been setup to iCloud or has remaining setup for iCloud and then sign in on blocked device.
And hay presto it will let you in."

Gegarandeerd dat dit werkt, zelf ooit deze methode gebruikt.

Stuur maar een dm als je 'm kwijt wilt zonder deze beperking.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
GerardVanAfoort schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 14:01:
Welk type heb je, opslagcapaciteit, hoe netje is ie? Ik wil 'm wel kopen, als het een zacht prijsje is..

Je kan 'm niet aan iemand verkopen die 'm als enige device wil gebruiken en configureren, maar wel als 2e of 3e:

"same problem with my secondhand iPad.
But my 3GS I brought new.
So all you have to do is setup iCloud on any iPhone or iPad that has not been setup to iCloud or has remaining setup for iCloud and then sign in on blocked device.
And hay presto it will let you in."

Gegarandeerd dat dit werkt, zelf ooit deze methode gebruikt.

Stuur maar een dm als je 'm kwijt wilt zonder deze beperking.
Perfect! dat valt dus mee, een iCloud op een ander apparaat is zo gemaakt. Je hebt een PM
Pagina: 1