Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Videochip in laptop

Pagina: 1
Acties:

• antho.
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 27-05-2017
Hallo de laatste tijd als ik een youtube filmpje kijk, en ze draaien bijv de camera dan komen er soort van strepen in het midden van mijn beeldscherm het zijn geen zwarte strepen gewoon de zelfde kleur als de video. Ik denk dat het te maken heeft met mijn video kaart/chip.

Wat ik zelf heb proberen te doen:
In plaats van op 720p of 1080p te kijken op 480p werkt niet.
Browser cleanen, zoals: Geschiedenis verwijderen cookies verwijderen met CCleaner.

Mijn notebool Specs:
Notebook naam: Asus N76VJ
Intel core i7 3630QM @ 2.4 Ghz
Nvidia Geforce GT 635M 2GB
6 GB DDR3 RAM
500 GB Toshiba 5200 rpm
Windows 7 Home Premium 64 bit

Misschien weten jullie hoe ik dit probleem kan verhelpen.

Mvg Antho.

[Voor 4% gewijzigd door antho. op 19-04-2015 19:44]

• MEN-O
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 20:50
Wat gebeurd er als je een filmpje download en dan bekijkt ?

• antho.
MEN-O schreef op zondag 19 april 2015 @ 19:46:
Wat gebeurd er als je een filmpje download en dan bekijkt ?
Dan niet, het is puur op youtube. Als ik zeg maar een film download dan heb ik dat niet.

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Heb je dit probleem ook in een andere browser?

39

• antho.
Fietsbel schreef op zondag 19 april 2015 @ 19:47:
Heb je dit probleem ook in een andere browser?
Ja ook in firefox en opera.

• MEN-O
antho. schreef op zondag 19 april 2015 @ 19:47:
[...]

Dan niet, het is puur op youtube. Als ik zeg maar een film download dan heb ik dat niet.
Het lijkt erop dat je (wifi ?) verbinding de boosdoener is.. misschien even speedtest oid draaien om te kijken.

• antho.
MEN-O schreef op zondag 19 april 2015 @ 19:50:
[...]

Het lijkt erop dat je (wifi ?) verbinding de boosdoener is.. misschien even speedtest oid draaien om te kijken.
Waarschijnlijk niet, want op school en bij mijn opa en oma is het probleem ook.

• MEN-O
Dat zegt natuurlijk niet alles, als het aan de notebook kant zit.. even www.speedtest.net draaien is een kleine moeite.

Weet niet of je ook bedraad kunt aansluiten op dat apparaat ?

• antho.
MEN-O schreef op zondag 19 april 2015 @ 19:54:
Dat zegt natuurlijk niet alles, als het aan de notebook kant zit.. even www.speedtest.net draaien is een kleine moeite.

Thuis zit ik altijd aan de internet kabel dan heb ik het ook en ook met draadloos internet, ik heb trouwens toevallig eerder deze avond een speedtest gedaan, er kwam uit 53 ping, 10.1mb/ps download snelheid & 1.0mb/ps uupload snelheid.

• MEN-O
Hmm snelheid lijkt me ook wel in orde.. Lijkt me een codec probleem ofzo dan, raar lijkt me niet helemaal meer van deze tijd.. misschien een virus-scanner oid ?

• TommieW
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 14:31

TommieW

Numa numa.

MEN-O schreef op zondag 19 april 2015 @ 19:54:

WiFi kan het niet zijn. YouTube maakt gebruik van TCP. Bij TCP wordt ieder segment gecontrolleerd of het goed is over gekomen, en of alle segmenten zijn overgekomen. Als WiFi er voor zou zorgen data data corrupt raakt bij het verzenden/ontvangen, zou TCP voor een nieuw pakketje zorgen.

Probeer eens hardwareacceleratie uit te zetten in Flash en je browser.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
Xiaomi Mi 9T Pro

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True