Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runelaenen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-04 12:34
Hallo mede tweakers,

ik zag net dat m'n iPhone 5 iets raars heeft onder het glas. Het is niet te voelen, en enkel van bovenaf te zien, ookal zit het aan de zijkant.
Hier enkele foto's van het ding (geen idee wat het juist is)
http://imgur.com/a/BGEQV
Op de laatste foto valt het heel erg op, tegen de zijkant.

Heeft iemand een idee van wat het is en of het onder garantie zou kunnen vallen?
Ik ben echt mega voorzichtig met m'n iPhone aangezien ze toch echt wel veel kosten... Zéker geen valschade o.d. dus...

Groet,
Rune

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Sowieso heb je een screenprotector op je iPhone zitten. Dus het kan ook nog tussen het glas en de protector zitten. Ik vind het zelf lijken alsof er een stukje glas los zit maar dat zou je wel moeten kunnen voelen. Probeer de protector eraf te halen en kijk wat er dan nog zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Het lijkt erop dat de coating aan de binnenkant van het glas los laat, iets wat je bij sommige macbooks ook terug ziet komen: http://www.macrumors.com/...book-pro-stained-coating/
Je zou Apple kunnen benaderen om te zien wat zij te zeggen hebben.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:40
Ik zou eerst ff checken of het niet de screenprotector is. Maar dan lijkt het me wel :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runelaenen
Het is niet de screenprotector, deze had ik net vervangen voordat ik het topic aanmaakte omdat ik dacht dat het inderdaad zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 663530

Als de iPhone nog maar pas gekocht is en je geen fysieke schade hebt op de plek, kan je zeker proberen om het onder garantie te laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runelaenen
Ik heb 'm 12/08/2013 gekocht, dus nog netjes binnen de 2 jaar basisgarantie.
Pagina: 1