Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken? Ik zoek een 22" full hd monitor
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de honderd euro. Max 130
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Niet specifiek merk, waarschijnlijk wel type. Ik zoek een goede monitor waar je prima op kan gamen (ookal ben ik niet een highend gamer), maar toch mooie kleuren heeft.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik ga hem gebruiken met een budget(game)pctje,
Intel Pentium G3420 en Nvidia GTX 750 ti
--
Zelf dacht ik om in mijn zoektocht TN achterwegen te laten, aangezien de goedkoopste VA schermen ook rond de 100 ligt. Alleen weet ik niet zeker of ik wel een VA/IPS scherm nodig ben.
Is er echt een heel groot verschil? (Jup, ik heb alleen TN gebruikt tot nu toe
)
Ondertussen heb ik zelf gezocht en kom op deze drie uit: (Alleen de eerste komt 10 euro duurder uit door verzendkosten, heb het niet zo met Alternate)
http://tweakers.net/price...;347694;372284/categorie/
Welke raden jullie aan?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken? Ik zoek een 22" full hd monitor
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de honderd euro. Max 130
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Niet specifiek merk, waarschijnlijk wel type. Ik zoek een goede monitor waar je prima op kan gamen (ookal ben ik niet een highend gamer), maar toch mooie kleuren heeft.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik ga hem gebruiken met een budget(game)pctje,
Intel Pentium G3420 en Nvidia GTX 750 ti
--
Zelf dacht ik om in mijn zoektocht TN achterwegen te laten, aangezien de goedkoopste VA schermen ook rond de 100 ligt. Alleen weet ik niet zeker of ik wel een VA/IPS scherm nodig ben.
Is er echt een heel groot verschil? (Jup, ik heb alleen TN gebruikt tot nu toe
Ondertussen heb ik zelf gezocht en kom op deze drie uit: (Alleen de eerste komt 10 euro duurder uit door verzendkosten, heb het niet zo met Alternate)
http://tweakers.net/price...;347694;372284/categorie/
Welke raden jullie aan?
I've been praying for somebody to save me, but no one's heroic