Over enkele maanden zit mijn huidige MBO opleiding erop, dit is een opleiding welke totaal niet gerelateerd is aan wat ik graag wil (ik ben in de loop van de jaren meer richting de ICT gaan leunen dan de metaal/techniek), nu heb ik dus de keuze om te gaan werken of een vervolg HBO opleiding. Of een combinatie hiervan.
Ik heb momenteel meerdere bedrijven welke mij een full time contract hebben aangeboden, 1 hiervan is heel interessant voor mij en geeft mij ook de optie om een enkele dag in de week een HBO opleiding te volgen. (en aangeboden om dit te betalen als het overeen komt met mijn werkomschrijving)
De vragen:
1) Is dit een slimme keus om een 1 daagse HBO opleiding te gaan doen?
2) Heeft het waarde in de (huidige en toekomstige) arbeidsmarkt?
3) Voegt het (veel) waarde toe aan mezelf?
4) Waar kan ik het beste zo'n opleiding vinden? (NCOI schijnt niet positief te zijn en bieden alleen HBO niveau aan, maar geen daadwerkelijke HBO papiertjes)
5)Of is er een betere optie om deze dag (of 2 dagen) in de week te besteden?
Misschien niet helemaal het beste gedeelte om dit te vragen, maar dit is wel het beste stukje met de meeste ervaring op dit gebied lijkt me.
Alvast bedankt voor de ervaringen/meningen.
Ik heb momenteel meerdere bedrijven welke mij een full time contract hebben aangeboden, 1 hiervan is heel interessant voor mij en geeft mij ook de optie om een enkele dag in de week een HBO opleiding te volgen. (en aangeboden om dit te betalen als het overeen komt met mijn werkomschrijving)
De vragen:
1) Is dit een slimme keus om een 1 daagse HBO opleiding te gaan doen?
2) Heeft het waarde in de (huidige en toekomstige) arbeidsmarkt?
3) Voegt het (veel) waarde toe aan mezelf?
4) Waar kan ik het beste zo'n opleiding vinden? (NCOI schijnt niet positief te zijn en bieden alleen HBO niveau aan, maar geen daadwerkelijke HBO papiertjes)
5)Of is er een betere optie om deze dag (of 2 dagen) in de week te besteden?
Misschien niet helemaal het beste gedeelte om dit te vragen, maar dit is wel het beste stukje met de meeste ervaring op dit gebied lijkt me.
Alvast bedankt voor de ervaringen/meningen.