Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

samsung s-pen wijkt af

Pagina: 1
Acties:

• tef-r
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 16-01-2016
Ik heb een samsung note pro 12.2 met een s-pen deze deed het altijd prima maar nu wijkt hij af en toe een beetje af. Als ik de pen boven mijn tablet houd zie ik het stipje op het scherm niet altijd onder het puntje van mijn pen. Het scheelt maar een paar milimeter. Ik heb het ook met een andere pen geprobeerd maar daarmee heb ik dit ook.
weet iemand hoe dit op te lossen is zonder mijn tablet te hoeven resetten ?

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Even calibreren?

39

• tef-r
Probeerde ik ook te doen maar kan nergens vinden hoe ik dat doe

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

tef-r schreef op zondag 19 april 2015 @ 18:00:
[...]

Probeerde ik ook te doen maar kan nergens vinden hoe ik dat doe
Met google kom ik een hoop antwoorden tegen, heb je die allemaal al gedaan?

[Voor 19% gewijzigd door Fietsbel op 19-04-2015 18:02]

39

• tef-r
Ik kom er niet uit met wat ik gevonden heb. Ik kan niks veranderen in de instellingen. En ik zie wel dat je de pen kan instellen maar het ligt bij mij niet aan de pen omdat ik het probleem met een andere pen ook heb

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True