Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Advies Laptop Cooling Pad Acer Aspire V3-772G 17.3 Inch

Pagina: 1
Acties:

• alextol18
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 20-04-2015
Hoi,

Ik heb recent een Acer Aspire V3-772G aangeschaft en wil hiervoor graag een cooling pad aankopen. Zelf heb ik mijn oog laten vallen op de Cooler Master Notepal XL. Ik gebruik de laptop voor gaming maar vanwege de omvang van de laptop heb ik twijfels welke cooling pad het meest geschikt is. De fan intake zit aan de linkerzijde van de laptop. Graag zou ik advies ontvangen met degene die hier expertise over hebben.

Groet,

Alex

• PAPPLE
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 26-09 23:53
We zijn weinig laptops met een air intake aan de zijkant, hoogstwaarschijnlijk is dat de exhaust. Laptops hebben de intake vaak aan de onderkant. Vandaar dat laptop standaards het systeem ook van de ground zetten, zodat de intake vrij van de ground staat en er minder moeite nodig is om de lucht naar binnen te zuigen. Hierdoor is elke laptopstandaard die een 17,3 inch systeem kan dragen waarschijnlijk goed. Naast het optillen van je laptop heeft het veel zin om je laptop goed te onderhouden en stofvrij te houden. Dan wordt alles veel minder warm.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True