Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Touchscreen over KVM

Pagina: 1
Acties:

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-11 15:19
Ik weet niet zo goed waar dit bijhoort maar ik zit met het volgende:

ik wil graag 1 touchscreenmonitor (ELO) gebruiken om 2 Pc's aan te sturen met een KVM switch, nu had ik in gedachte dat met 1 USB KVM switch mijn probleem wel opgelost zou zijn maar helaas.

met een Konig KVM switch met PS2 poorten en adapters werkt het niet (dat had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht)

met een USB kvm switch waarvan ik het merk zo niet weet lukt het wel om reactie te krijgen van het touchscreen (en beeld) alleen kan het pijltje in windows dan niet bewogen worden, het pijltje vliegt dan naar rechts het beeld uit.

de andere machine is een Windows XP gebaseerde muziek computer en deze heeft hetzelfde probleem, geen nuttige input wanneer je het scherm aanraakt.

is het met touchscreen uberhaupt mogelijk om KVM switches te gebruiken en zo ja, gaat het hier om een configuratie fout of om een hardware beperking?

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:43
Touchscreen is vaak niet meer dan een usb apparaat. Indien je dus op je KVM een touchscreen aansluit gaat dit vaak wel goed. Nu zijn er wel "unieke" situaties dat sommige apparaten niet compatible zijn met elkaar. Bara mijn weten zijn hier geen lijsten van en is het gewoon testen.

Ik heb nog een oude KVM switch (Sweex USB KVM switch 4 poort). Fantastisch ding was destijds een van de weinige die ook met kabels geleverd werd. Ook ik heb er een touchscreen een keer op aangesloten. Dit werkte direct.Nadeel is wel de USB poorten zijn maar USB 1.1.

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-11 15:19
Ik heb het dus geprobeerd met mijn 4 poorts KVM echter kan ik hier de muis niet mee bewegen via touch, het pijltje vliegt dan altijd naar rechtsonder. nu wil ik graag een andere KVM switch gaan kopen maar wel liever eentje waarvan ik weet dat het kan. ik heb ondertussen de leverancier van de muziekcomputer en ELO een mailtje gestuurd, ik hoop dat ze snel reageren...

overigens draait 1 pc op windows 7 en de andere op windows XP... (met een schil vanuit de leverancier dus daar kan ik sowieso niets op aanpassen..) het touchscreen werkt overigens wel als ik het scherm rechtstreeks aansluit op de Pc's via USB

[ Voor 25% gewijzigd door Reloader op 08-05-2015 15:40 ]