************ OPGELOST ************
Probleem: Koeling
Koeler zat los dus!
Probleem: Koeling
Koeler zat los dus!
Goeie zondagmiddag,
Ik heb het onderstaande systeem samengesteld met een aantal Tweakers-leden.
Had aangegeven dat ik spellen zonder problemen wou kunnen spelen. Had een budget van 900 EUR.
Maar na een aantal tips en advies, bleken sommige dingen overbodig en kwam ik op een systeem van ONGEVEER 700 EUR uit. Dus misschien snap je ook wel dat ik nu een beetje baal
Sinds een paar dagen heb ik ook GTA V. Nou las ik dat heel veel mensen met de 960/970/980/ Titan X kaart, problemen hebben en last hebben van framedrops/stuttering/haperingen. Ik kan alles op Very High zetten, je ziet dat de kaart het makkelijk aan kan, maar toch heb je framedrops. Net als bij Watch Dogs. Waarschijnlijk moet ik wachten op een patch van R* , want ook de laatste drivers hebben geen zin. Ook vele forums doorgelezen en verschillende settings geprobeerd, maar zelfs alles op LOW zetten, maakt niet uit, het blijft haperen.
Ik dacht, ik ga eens kijken naar BF3 & BF4. Beide spellen speelde ik op Very High / ULTRA. Geen enkel probleem! Maar als ik GTA V heb gespeeld (met stuttering/framedrops ja) , is zelfs BF3 aan het stotteren!
Heb ook gekeken op stof in de pc, maar dat zit er vrijwel niet (toch wel netjes weggehaald WAT er zat).
Hebben meer mensen hetzelfde probleem als wat ik hier om schrijf of? Desnoods zijn er op YouTube filmpjes te vinden van mensen die exact hetzelfde probleem hebben als ik met GTA V.
[ Voor 2% gewijzigd door oaledrent op 25-04-2015 22:13 . Reden: Oplossing ]