Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Visio 2003 wil niet uninstallen

Pagina: 1
Acties:

• donluigi87
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 13-03-2019
Hoi allemaal,

Ik draai Win7 64-bit en modderde nog aan in Office 2003. Ik wil upgraden naar Office 2013, dus heb Office 03 geuninstalled. Maar ik krijg Visio Professional 2003 met geen mogelijkheid geuninstalled. En Office 2013 wil niet installeren voordat deze (32-bits) Visio weg is.

Als ik Visio 03 probeer te deinstalleren zegt hij halverwege de uninstall:

"De installatie is voortijdig beëindigd vanwege een fout"

En vervolgens:

"Onherstelbare fout bij installatie"

Ik heb al geprobeerd om:
- Visio te herstellen
- Visio opnieuw te installeren
- De uninstall te draaien met de originele install disc gemount
- Mijn voorhoofd tegen het toetsenbord te slaan.

Ik heb al flink rondgegoogled maar kan geen tutorial ofzo vinden. Hoe kan ik Visio handmatig eraf gooien? De map verwijderen en wat dingen verwijderen uit de registry? Ik ben vrij n00b dus durf niet zomaar in de registry te snoeien. Of is er een manier om office 2013 te dwingen om toch te installeren, ook al staat Visio 2013 nog geinstalleerd?

SUPERTHANKS als iemand een antwoord heeft. Ik hoop dat ik compleet genoeg ben geweest zo!

• Kalief
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 16-09 11:33
Geeft het nog details bij "Onherstelbare fout bij installatie"? Kun je details terugvinden in de eventlogs?

Lukte het Visio herstellen/ opnieuw installeren wel of ging dat ook met foutmeldingen?

Je zou Office/Visio 2003 32-bits naast Office 2013 64-bits moeten kunnen installeren.
Welke melding krijg je als je Office 2013 probeert te installeren (waarom wil Office 2013 dat Visio 2003 eerst weg is)?

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

• JackSparrow
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 11:07

JackSparrow

Moderator Gin Tonic

Hide the Gin Tonic!

Kalief schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:19:
Geeft het nog details bij "Onherstelbare fout bij installatie"? Kun je details terugvinden in de eventlogs?

Lukte het Visio herstellen/ opnieuw installeren wel of ging dat ook met foutmeldingen?

Je zou Office/Visio 2003 32-bits naast Office 2013 64-bits moeten kunnen installeren.
Welke melding krijg je als je Office 2013 probeert te installeren (waarom wil Office 2013 dat Visio 2003 eerst weg is)?
Waarom zou je overigens een 64-bits versie van Office willen installeren? Of zijn alle plugins tegenwoordig ook al in 64-bits versies beschikbaar?

Meende dat het argument om de 64-bits te pakken puur en alleen om grote excelsheets ging? :)

Ow....enneh....dit topic staat in het verkeerde forum >>>MOVE>>>CSA

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for.

• Kalief
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 16-09 11:33
TheVMaster schreef op zondag 19 april 2015 @ 18:47:
[...]
Waarom zou je overigens een 64-bits versie van Office willen installeren?
Omdat 64 meer is dan 32 en "groot is mooi en veel is lekker, zei mijn goede vader altijd, en daar
houd ik mij aan. ...", aldus Ollie B. Bommel.
Maar verder heeft het geen nut, het tekstverwerken zal er niet sneller door gaan.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

• MicGlou
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 10:47
Kalief schreef op maandag 20 april 2015 @ 07:35:
[...]

Omdat 64 meer is dan 32 en "groot is mooi en veel is lekker, zei mijn goede vader altijd, en daar
houd ik mij aan. ...", aldus Ollie B. Bommel.
Maar verder heeft het geen nut, het tekstverwerken zal er niet sneller door gaan.
In dit geval is groter dus maar heel beperkt mooier en lekkerder... de 32bit versies is bruikbaarder ivm met beschikbare plugins etc.

ontopic: zoals al getipt, probeer Visio eerst eens opnieuw te installeren/te repareren. Eventueel office '03 er weer op en dan eerst Visio verwijderen.

• donluigi87
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 13-03-2019
Hatsee, bedankt voor alle speedy replies.

Ik heb uiteindelijk op aanraden van MicGlou Office 03 er eerst weer opgezet, toen Visio eraf gehaald en dat werkte gewoon. Alleen Visio repareren/herstellen/reinstallen werkte dan weer niet.

In ieder geval supers, thanks! Nu heb ik Office 13 64-bits en dat is 2x zo goed als de 32bits versie want 2x32=64, dat weet iedereen.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True