Hoi allemaal,
Ik draai Win7 64-bit en modderde nog aan in Office 2003. Ik wil upgraden naar Office 2013, dus heb Office 03 geuninstalled. Maar ik krijg Visio Professional 2003 met geen mogelijkheid geuninstalled. En Office 2013 wil niet installeren voordat deze (32-bits) Visio weg is.
Als ik Visio 03 probeer te deinstalleren zegt hij halverwege de uninstall:
"De installatie is voortijdig beëindigd vanwege een fout"
En vervolgens:
"Onherstelbare fout bij installatie"
Ik heb al geprobeerd om:
- Visio te herstellen
- Visio opnieuw te installeren
- De uninstall te draaien met de originele install disc gemount
- Mijn voorhoofd tegen het toetsenbord te slaan.
Ik heb al flink rondgegoogled maar kan geen tutorial ofzo vinden. Hoe kan ik Visio handmatig eraf gooien? De map verwijderen en wat dingen verwijderen uit de registry? Ik ben vrij n00b dus durf niet zomaar in de registry te snoeien. Of is er een manier om office 2013 te dwingen om toch te installeren, ook al staat Visio 2013 nog geinstalleerd?
SUPERTHANKS als iemand een antwoord heeft. Ik hoop dat ik compleet genoeg ben geweest zo!
Ik draai Win7 64-bit en modderde nog aan in Office 2003. Ik wil upgraden naar Office 2013, dus heb Office 03 geuninstalled. Maar ik krijg Visio Professional 2003 met geen mogelijkheid geuninstalled. En Office 2013 wil niet installeren voordat deze (32-bits) Visio weg is.
Als ik Visio 03 probeer te deinstalleren zegt hij halverwege de uninstall:
"De installatie is voortijdig beëindigd vanwege een fout"
En vervolgens:
"Onherstelbare fout bij installatie"
Ik heb al geprobeerd om:
- Visio te herstellen
- Visio opnieuw te installeren
- De uninstall te draaien met de originele install disc gemount
- Mijn voorhoofd tegen het toetsenbord te slaan.
Ik heb al flink rondgegoogled maar kan geen tutorial ofzo vinden. Hoe kan ik Visio handmatig eraf gooien? De map verwijderen en wat dingen verwijderen uit de registry? Ik ben vrij n00b dus durf niet zomaar in de registry te snoeien. Of is er een manier om office 2013 te dwingen om toch te installeren, ook al staat Visio 2013 nog geinstalleerd?
SUPERTHANKS als iemand een antwoord heeft. Ik hoop dat ik compleet genoeg ben geweest zo!