Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Shineless
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 13:23
Ik zoek een?
Draadloze, over-ear koptelefoon (of headset) die ik kan verbinden met mijn telefoon via bluetooth, ter vervanging van mijn huidige Creative WP-350. Het probleem met mijn huidige headset is dat deze erg oncomfortabel op mijn oren zit.

Wat is je budget?
€ 100.
Ik hoef niet voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten, maar ik verwacht wel een beetje redelijke (geluids)kwaliteit.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek/radio te luisteren. Ik ga de koptelefoon aansluiten op mijn telefoon via bluetooth zodat ik onderweg naar mijn werk naar podcasts en spotify kan luisteren (over het algemeen muziek met weinig lage tonen). Als er een microfoon in de koptelefoon zit is dat een plus punt, maar dit is niet noodzakelijk.

Wat heb je zelf al gevonden?
Natuurlijk heb ik zelf al even rond gekeken in de pricewatch, waardoor mijn keuze af vrij snel werd ingeperkt.
Welke mij wel interessant leken:Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er mede-tweakers die ervaring hebben met een van de bovenstaande koptelefoons/headsets?
Zijn er nog andere koptelefoons die ik over het hoofd heb gezien?

During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.

• Kalief
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 26-09 07:58
Vergelijk hoe je ze op moet laden: losse batterijen, oplaadbaar, vast accu of uitneembare batterij?

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

• Shineless
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 13:23
Update:
Ben uiteindelijk voor de Philips gegaan en deze bevalt tot nog toe goed :+ .

During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kingchum
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 22-05-2015
* spam *

[Voor 92% gewijzigd door D vd V op 04-05-2015 18:25]

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True