Op zoek naar een nieuw gamingtoetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek ...?

Twee nieuwe, identieke, gamingtoetsenborden, met USB aansluiting. Koptelefoon/mic aansluiting op het toetsenbord is een pré maar geen directe vereiste. Als het budget niet anders toelaat dan zou de USB aansluiting ook kunnen vervallen.

Wat is je budget?

Ongeveer 60 euro per stuk.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?

Ik heb een persoonlijke voorkeur voor Logitech. Logitech bied super support als er iets mis is met je apparatuur en over RMA, zelfs na de garantie periode, doen ze vaak niet moeilijk.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?

Games die we spelen zijn vooral World of Warcraft maar het beperkt zich zeker niet tot dat. Shooters etc spelen we echter nauwelijks dus echt FPS gerichte toetsenborden hoeft niet.

Momenteel heb ik een Logitech G110, daarvoor een G15. De G toetsen gebruik ik echter niet of nauwelijks maar de robuustheid en de manier hoe de toetsen reageren op aanslagen bevallen mij heel erg. Mijn vriendin heeft een Steelseries Zboard met verwisselbare keysets. Dat systeem is niet helemaal je-van-het zullen we maar zeggen en de drivers waren in het begin erg ruk, maar zijn de laatste tijd wel beter geworden.

Logitech heeft een aantal gaming toetsenborden maar er is er maar eentje in onze pricerange, de G105. Ziet er goed uit maar ontbeerd een USB aansluiting. Ik heb verder nog een Razor DeathStalker (Essential?) gevonden die voldoet aan het budget. Ik heb alleen geen idee wat ik me moet voorstellen bij een "chiclet" toetsenbord. Als dit laptop toetsen zijn dan heb ik daar wel mijn bedenkingen bij. Ook mist deze een USB aansluiting voor zover ik heb kunnen zien.

Zijn er nog meer goede gaming toetsenborden beschikbaar in deze prijsrange? Wat zijn jullie meningen?

https://discord.com/invite/tweakers

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-02 14:55
Chiclet zijn het soort laptoptoetsen
Deze Afbeeldingslocatie: http://blog.ramondejesus.nl/wp-content/uploads/2010/04/DSC_9610x600.jpg

Dat zijn die lage toetsen.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:07
Wat heb je zelf gevonden? Tweakers verwacht zelf een inzet.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
loki504 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 07:07:
[...]

Wat heb je zelf gevonden? Tweakers verwacht zelf een inzet.
Ik vermoed dat je mn tekst dan niet helemaal goed gelezen hebt maar voor de volledigheid kwam ik uit op een

#ProductPrijsSubtotaal
1Logitech Gaming Keyboard G105€ 53,06€ 53,06
1Razer DeathStalker Essential (2014)€ 47,50€ 47,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 100,56

Ik heb al gezien dat een USB hub in de prijsklasse die ik voor ogen heb niet realistisch is.

https://discord.com/invite/tweakers

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:07
redfoxert schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 08:40:
[...]

Ik vermoed dat je mn tekst dan niet helemaal goed gelezen hebt maar voor de volledigheid kwam ik uit op een

#ProductPrijsSubtotaal
1Logitech Gaming Keyboard G105€ 53,06€ 53,06
1Razer DeathStalker Essential (2014)€ 47,50€ 47,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 100,56

Ik heb al gezien dat een USB hub in de prijsklasse die ik voor ogen heb niet realistisch is.
klopt :? shame on me....

ik denk(ging de vorige keer ook niet goed 8)7 ) dat je het verschil tussen beide moeten voelen/typen.

Logitech is uitgebreider en eigenlijk altijd goed. met razer heb ik een hit miss gevoel.2 keer mijn muis moeten vervangen(binnen 2 maanden) maar de 3de gaat nu 3 jaar mee en is niets aan de hand. en dat lees je ook vaak als reactie. als je kapot gaan is het redelijk snel. maar als hij het doet blijft hij het doen:P

[ Voor 11% gewijzigd door loki504 op 21-04-2015 08:48 ]

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik weet niet of ze al terug erop zijn gekomen, maar heb je problemen met een kleine linker shift? Toen ik paar jaar geleden voor nieuw toetsenbord aan het kijken was verkocht Logitech enkel nog maar met een kleine linker shift toets, wat voor mij een afknapper was.
Pagina: 1