Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

IOmeter configuratie bestand?

Pagina: 1
Acties:

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 02:27
Heeft er iemand nog ergens een leuk IOmeter configuratie bestand? Op het internet kom ik regelmatig verwijzingen tegen naar Iometer "web server" en "file server" performance. Maar zo ver ik kon vinden zijn die tests niet meer standaard meegeleverd en moet je die zelf in elkaar zetten.

Doel is overigens de verschillen tussen raid 0 stripe sizes testen. Een simplele random test zoals met HD Tune Pro heeft weinig nut. Random read is niet het sterkste punt van raid 0 en met een resultaat van 50 is elk verschil toe te schrijven aan foutmarge van de test. Ik heb dus echt iets nodig zoals deze test uit 2007: http://www.tomshardware.c...ALING-CHARTS,1735-10.html.

Tweakers heeft ook wat traces in de storagemark 2011 maar ik geloof niet dat die publiekijk beschikbaar zijn (die van 2006 waren nog wel te vinden, maar die setup.exe start niet eens meer :+ ).

[Voor 12% gewijzigd door sdk1985 op 19-04-2015 23:06]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• hans_lenze
  • Registratie: juli 2003
  • Nu online
Zoek eens naar diskspd. Dat is een nieuwere tool van Microsoft.

http://blogs.technet.com/...-and-smb-file-shares.aspx

while (! ( succeed = try ()));

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True