Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Draadvolgorde CAT6 keystone jack

Pagina: 1
Acties:

• GeneralNL
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-10 10:24
Ik heb hier een aantal transparant/zwarte CAT6 keystone jacks liggen met een ietwat ongebruikelijk aansluitschema, zie foto:

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/5ziexf.jpg

Ik wil de draden volgens de gebruikelijke T-586B standaard aansluiten, de enige juiste manier die ik mij aan de hand van dit shema kan bedenken is als volgt (v.l.n.r):

Wit/blauw | blauw | wit/orange | orange | wit/groen | groen | wit/bruin | bruin

Wat denken jullie, is dit juist?

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10 19:25
Pak een multimeter / doorpieper en meet het door, het zijn maar 8 verbindingen + GND, dat heb je op 2 minuten gedaan. Het is zo niet te zeggen hoe de verbindingen van binnen nog lopen...

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Volgens mij laat je maar vier van de acht aansluitingen zien (of anders heb ik wat moeite met je foto), en voor die vier is de volgorde wit-blauw, wit-oranje, wit-groen, wit-bruin.

[ Voor 13% gewijzigd door CyBeR op 18-04-2015 22:05 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• GeneralNL
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-10 10:24
CyBeR schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 22:04:
Volgens mij laat je maar vier van de acht aansluitingen zien (of anders heb ik wat moeite met je foto), en voor die vier is de volgorde wit-blauw, wit-oranje, wit-groen, wit-bruin.
Nee het zijn er echt acht, op de foto is het misschien niet duidelijk te zien maar als je goed naar de schaduwval kijkt kun je het wel zien.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ah ja nu zie ik 't. In dat geval is de volgorde die je noemde correct.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:16

mace

Sapere Aude

Als je goed kijkt staat het gewoon op die jack goed aangegeven. Bij de T-586B -manier staat een "B" en bij de T-586A staat een A.
Pagina: 1