Toon posts:

toshiba 16 * 48

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een pioneer 105s gehad, die redelijk snel kapot was. Ik heb hem eindelijk maar eens geruild maar ze hadden de pioneers niet op voorraad, ik heb nu een toshiba 16 *48 DVD meegehad, is dit iets of niet?

Verwijderd

Lijkt me wel snel hè :)
48 speed cd-rom = 7.2MB/s. Da's lekker :9

Ik ga ook een 16x48 DVD rom kopen in de zomervakantie, maar ik weet nog niet welke.

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-04 14:19

Vidra

Vragen?

Toshiba CDROMS en DVD's zijn erg goed, vooral de Ultra SCSI versies :9

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

Toshiba is gewoon goed.

ze hebben een periode gehad dat hun cd-romspelers niet echt geweldig waren, maar dat is ook weer een aantal jaren terug :)

ze draaien lekker hard, die toshiba's. Jammer dat die Pioneer kapot is gegaan, maar ik denk niet dat je er op achteruit gegaan bent hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou, mooiere antwoorden kan ik dus niet krijgen. :)

Thanx

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 juni 2001 22:13 schreef Vo0 het volgende:
Lijkt me wel snel hè :)
48 speed cd-rom = 7.2MB/s. Da's lekker :9

Ik ga ook een 16x48 DVD rom kopen in de zomervakantie, maar ik weet nog niet welke.
Ik heb in totaal al 4 DVD spelers gehad (standonlone en in de computer) die kapot zijn gegaan (en nee ik doe er niks bijzonders mee)
Dus als deze het in de tijd van de zomervakantie nog doet zou ik zeggen, koop de toshiba.

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Schitterend apparaatje en erg snel. Alleen de toegangstijden zijn (net als bij alle andere Toshiba's) lang.

Verwijderd

Heb hier ook die Toshiba 16*48 (sd-m1502) en moet zeggen erg tevreden mee. Hij leest ook al mijn cdtjes zonder enige moeite. Op sommige cds zitten behoorlijke beschadigingen en worden dan ook niet door m'n andere cd speler gelezen. Toshiba leest ze allemaal zonder moeite :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem nu al een paar dagjes en hij doet het perfect :) Het duurt alleen even voor de cd of dvd gelezen word, maar dat maakt me geen ruk uit. Als ik dan ook even het geluid erbij denk wat deze produceert in tegenstelling tot die pioneer, had ik beter gelijk deze kunnen kopen :)

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-04 16:15

Local Host

Het forum is om te leren.

Goede DVD/CD-speler kheb hem er ook inzitten lekker snel.

Goede keus dus :)

m@zzl

Dennis van Gelder

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-04 11:40
en is die toshiba ook regiovrij te krijgen? want op http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/dvd/dvdfi.htm lees ik dat de nieuwere ECHT geblokkeerd zijn, iemand?

Verwijderd

Topicstarter
Nog een vraagje, is dit ding dma33 of 66?
Ik weet niet welk type nummer het is maar het is dus een Toshiba 16*48 cd DVD met tray, ide.

Verwijderd

dma 33 ..Zie ook deze link voor verdere specificaties
http://www.toshiba.com/taecdpd/products/features/SDM1502-Over.shtml

• Duckpower
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:12
Op vrijdag 22 juni 2001 23:14 schreef catfish het volgende:
en is die toshiba ook regiovrij te krijgen? want op http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/dvd/dvdfi.htm lees ik dat de nieuwere ECHT geblokkeerd zijn, iemand?
Inderdaad, ik zit er ook over te denken zo een te kopen, is er dus iemand die hier info over heeft??

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

Pagina: 1