Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Yannick97
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 09:23
Hey Tweakers,

Ik heb al een tijd 3x 1080p waarop ik ook game (Nvidia Surround) en ben er erg tevreden mee, nu heb ik zitten denken om het middelste scherm te vervangen door een 21:9 en dan deze 16:9 daarboven te hangen. Op V&A heb ik een mooi vergelijkend scherm gevonden uit dezelfde serie met hetzelfde paneel alleen breder. Nu weet ik dat wat ik van plan ben met AMD Eyefinity wel mogelijk is, maar ben een beetje een fanboy vanwege PhysX, maar is er een mogelijkheid om dit ook mogelijk te maken met Nvidia?

Hoop dat iemand dit weet, kan er zelf niet zoveel over vinden omdat ik niet echt weet hoe ik daar goed op moet googlen.

Alvast bedankt!

Gaming Rig | Race Rig [P1-X, Simucube 2 Pro, HE Sprint pedals, CSS SQ V1.5, HE HB, Seat: Sparco Pro 2000 II] | iRacing profiel

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True