Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• mirno
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-10 21:38

mirno

私の名前はMirnoです

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een zakelijk mobiel abbonement als ZZP'er, SIM Only het liefste, echter is goede deal icm goede telefoon ook een optie!
Bellen wordt veel gebruikt, liefst onbeperkt, maar 1000 minuten moeten ook voldoen. Daarbij een internet bundel van 1-5GB, afhankelijk van de meerprijs.

Echter bieden voor zover in kon vinden alleen, telfort, kpn en vodafone zakelijke mobiele abonnementen aan, echter was dit bij telfort wat lastiger te vinden qua tarieven, maar het is er wel, hier moet je geloof ik telefonische afspraak voor maken?

Maargoed, deze abonnementen zitten al gauw op zo'n €35-40 per maand voor 1000Belminuten/onbeperkt met 1-5GB internet. Echter is een normale sim only. (niet-zakelijk) met genoemde eisen al zo'n €20. Het is belasting technisch beter om zakelijk te nemen dus zit hieraan verbonden.
Kent iemand een eventuele optionele provider hiervoor? Anders zal het bij één van de genoemde drie worden.

Ik heb net iets van ziggo zakelijk gevonden! Iemand enig idee of dat een beetje goed is? En eventueel icm het standaard internet abonnement thuis?

Ik hoor graag van jullie!

Mvg.

Mirno

[ Voor 7% gewijzigd door mirno op 18-04-2015 19:11 ]

我的名字是Mirno

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:46
http://www.belsimpel.nl/zakelijk

Al eens bekeken? Staat best veel informatie

[ Voor 20% gewijzigd door 418O2 op 18-04-2015 19:22 ]

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

Hoezo is het belastingtechnisch beter om zakelijk te nemen? Je kan een privé abbo toch ook gewoon zakelijk opvoeren? Of heeft dit met je ondernemingsvorm te maken en moet de bv de abbo houder worden?

• mirno
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-10 21:38

mirno

私の名前はMirnoです

Topicstarter
hendrikjan schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 19:30:
Hoezo is het belastingtechnisch beter om zakelijk te nemen? Je kan een privé abbo toch ook gewoon zakelijk opvoeren? Of heeft dit met je ondernemingsvorm te maken en moet de bv de abbo houder worden?
Geen idee hoe? Zal niet voor niets een zakelijk en privé gedeelte zijn lijkt me?
Ah, die had ik nog niet gehad! Paar andere wel, die hadden echter geen zakelijk gedeelte.

[ Voor 26% gewijzigd door mirno op 18-04-2015 19:34 ]

我的名字是Mirno

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
Je kunt als ZZP-er gewoon een prive abonnement declareren op de zaak (net als je thuis internet abonnement). Echter, je moet dan wel wat aftrek rekenen voor prive gebruik ermee. Je boekhouder moet je dat kunnen vertellen.

Ook kun je een prive abonnement op de zaak afsluiten, ik heb op kantoor als extra een consumenten ADSL verbinding liggen voor een gasten wifi netwerkje los van ons bedrijfs netwerk.

Enige wat wel belangrijk is voor zakelijk en prive mobiel, kijken naar de kosten buiten de bundel en in buitenland, hier zit het nodige verschil in per aanbieder. Daarnaast moet je kijken naar belang bereikbaarheid van je telefoon, en van extra ondersteunende diensten door de telecom leverancier.

Overigens heeft Tele2 een mooie aanbieding nu, zakelijk onbeperkt bellen en sms plus 2 Gb data voor 18 Euro per maand ex btw.
https://www.tele2.nl/zakelijk/mobiel/sim-only/
Pagina: 1