Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Met gta v merk ik tog wel dat mijn sapphire 280x vapor-x tegen de 100% aantikt dus zou ik deze toch wel weer een upgrade willen geven
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€150 voor een 280x
€250 voor een 290(x)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Als de kaart maar goed presteert en geen ppstijgend vliegtuig is ben ik tevreden
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Natuurlijk heb ik zelf al mogelijke kaarten opgezocht.
V&A aangeboden: Club 3D Radeon R9 290X 4GB
Qua prijs perfect, maar weet niet hoe deze presteert qua koeling en geluidsproductie etc. Zijn ook geen reviews op tweakers van deze kaart.
Zelfde kaart, ook geen reviews
V&A aangeboden: Sapphire R9 290X 4GB GDDR5
Past net in budget. Veel lawaai en slechte koeling volgens reviews
V&A aangeboden: XFX R9 290(X) 4GB Core Edition UNLOCKABLE
Geen idee wat dit uberhaupt inhoud en of dat het goed is.
V&A aangeboden: Sapphire R9 290X 4GB GDDR5 TRI-X
Lijkt mij de perfecte kaart. helaas iets te duur, maar kan misschien wel wat vanaf.
V&A aangeboden: Sapphire AMD Radeon R9 290 4GB met een Arctic Accelero Xtreme IV
Koeler vervangen, heeft dit gevolgen op de garantie?
Mocht ik voor een 280x crossfire gaan, wat is dan aan te raden?
Precies dezelfde kaart, dus sapphire vapor-x of is een ander merk net zo goed om te nemen?
Heb gelezen dat ik hem zelfs met een 7970 crossfire kan draaien, maar dat dit minder goede performance levert.
Mijn kast, mobo en voeding kunnen crossfire draaien maar weet niet wat verstandiger is 290 of 280x crossfire.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Met gta v merk ik tog wel dat mijn sapphire 280x vapor-x tegen de 100% aantikt dus zou ik deze toch wel weer een upgrade willen geven
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€150 voor een 280x
€250 voor een 290(x)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Als de kaart maar goed presteert en geen ppstijgend vliegtuig is ben ik tevreden
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4570 Boxed | € 209,- | € 209,- |
| 1 | MSI Z87-G55 | € 73,97 | € 73,97 |
| 1 | Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC VAPOR-X | € 299,95 | € 299,95 |
| 1 | Sharkoon VG4-W Rood | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 103 | € 18,- | € 18,- |
| 1 | Corsair Vengeance Pro CMY8GX3M2A1600C9A | € 72,10 | € 72,10 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 11,56 | € 11,56 |
| 1 | Gigabyte Odin GT 800W | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 714,53 | |
Natuurlijk heb ik zelf al mogelijke kaarten opgezocht.
Qua prijs perfect, maar weet niet hoe deze presteert qua koeling en geluidsproductie etc. Zijn ook geen reviews op tweakers van deze kaart.
Zelfde kaart, ook geen reviews
V&A aangeboden: Sapphire R9 290X 4GB GDDR5
Past net in budget. Veel lawaai en slechte koeling volgens reviews
V&A aangeboden: XFX R9 290(X) 4GB Core Edition UNLOCKABLE
Geen idee wat dit uberhaupt inhoud en of dat het goed is.
V&A aangeboden: Sapphire R9 290X 4GB GDDR5 TRI-X
Lijkt mij de perfecte kaart. helaas iets te duur, maar kan misschien wel wat vanaf.
V&A aangeboden: Sapphire AMD Radeon R9 290 4GB met een Arctic Accelero Xtreme IV
Koeler vervangen, heeft dit gevolgen op de garantie?
Mocht ik voor een 280x crossfire gaan, wat is dan aan te raden?
Precies dezelfde kaart, dus sapphire vapor-x of is een ander merk net zo goed om te nemen?
Heb gelezen dat ik hem zelfs met een 7970 crossfire kan draaien, maar dat dit minder goede performance levert.
Mijn kast, mobo en voeding kunnen crossfire draaien maar weet niet wat verstandiger is 290 of 280x crossfire.