Bluetooth Dongle/adapter voor ps4 controller

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 605744

Topicstarter
Ik zoek een?
ik zoek een bluetooth dongle/adapter of een los component die ik in mijn pc kan stoppen

Wat is je budget?
zo laag mogelijk

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen idee

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
de laatste tijd probeer ik mijn ps4 controller op mijn pc aan te sluiten met een usb kabel dit wil helaas niet ik heb het probleem dat als ik alle dingen download die nodig zijn gedaan heb en mijn ps4 controller met een usb kabel aan de pc verbind wordt ie wel herkent en staat hij ook bij apparaten als wireless controller maar als ik dan op spelbesturing klik staat er niks... dus wordt hij op een of andere manier niet herkent, dit zie ik maar bij weinig mensen dus dacht ik laat ik hem maar pairen met bluetooth nu is mijn vraag welke dongle/adapter moet ik hiervoor aanschaffen?? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Wat heb je zelf al gevonden? Moet niet heel veel moeite zijn om daar iets meer info over te vinden. Tevens zou ik gelijk voor de goedkoopste gaan. Zo had ik een xbox 360 ontvanger voor 2 euro uit china laten komen. Deze viel om de 5 uit. En moest ik weer verbinding maken. Niet aan te raden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Ikzelf heb hier ook mee zitten klooien (ps3) controller. Maar uiteindelijk via Xinput wrapper, gaat perefect en geen gedoe met die stomme motioninjoy drivers. Word je ps controller als een xbox controller herkent en werkt die gewoon in 99% van alle games.

Als je liever draadloos wil, kan je in China/ebay voor dollar ofso bluetooth adaptertjes kopen, die gewoon werken zonder problemen.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:01
Wil je die PS4 controller ook blijven gebruiken voor je PS4? Want zo'n controller kan maar pairen met één bluetooth MAC adres, als je dus geregeld wilt kunnen wisselen, moet je alsnog de USB kabel boven halen voor het pairen. Met de PS4 heb je misschien geen kabel nodig, maar voor het pairen met een pc wel.

Je hebt onofficiële software nodig om een DS4 te laten werken met alle games, bv DS4Windows doet de DS4 voor bij Windows als een Xbox controller. Ik vond dit artikel met wat uitleg heel behulpzaam: http://www.pcgamer.com/th...ler-for-pc-gaming/#page-2.

In verband met welke dongle voldoet, ze voldoen allemaal, ik heb een pricewatch: Asus USB-BT400 gebruikt. Maar ik gebruik mijn DS4 voornamelijk om met een Nexus 7 te gamen, dus als ik die al eens aan een pc gebruik, doe ik het bedraad.

En tot slot, een beetje interpunctie had je vraag een stuk makkelijker te lezen gemaakt, denk toch wat aan je zinsbouw als je graag een goed antwoord op je vraag hebt.