Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Raar probleem met het spelen van Path of Exile

Pagina: 1
Acties:

• StechGamer
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 27-09-2016
Hallo beste tweakers,

Een week geleden kreeg ik in Path of Exile een black screen maar mijn pc bleef door runnen ik dacht k*tzooi dat zal waarschijnlijk aan mijn voeding liggen. Heb ook aan mensen van de ICT - netwerkbeheerder klas gevraagd wat het probleem zou kunnen zijn en hun dachten allemaal dat het aan mijn voeding lag.

Dus ik nieuwe voeding kopen heb nu een Cooler Master G650M ik draai eerst furmark en het probleem blijkt weg te zijn die heb ik voor een uurtje laten runnen want eerst viel hij binnen 10 min al uit. Dus ik dacht het is opgelost mooi. Ik ga weer Path of Exile spelen voor een kwartiertje en mijn GPU fan speed gaat door het dak. en *poef* mijn scherm is uit.

Enig idee wat dit probleem kan zijn

Zelf dacht ik nog miss. aan slechte drivers van AMD mijn video kaart is een HD 7870XT sapphire.
De temps zijn rond de 80 graden met een fan speed van 75% tijdens furmark. hoger gaan de temps niet.

alvast bedankt! :)

• Assix
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 23:42
Wat is de temperatuur van de CPU, die wordt namelijk behoorlijk belast door Path of Exile. Het lijkt erop dat de CPU te warm wordt. Houd je temperaturen even in de gaten met Realtemp als je Path of Exile gaat spelen.

• StechGamer
in prime95 word mijn *CPU* niet hoger dan 47 graden heb een FX - 8350 dus daar ligt het volgens mij niet aan.

• Assix
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 23:42
StechGamer schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 17:50:
in prime95 word mijn *CPU* niet hoger dan 47 graden heb een FX - 8350 dus daar ligt het volgens mij niet aan.
Kijk voor de zekerheid even hoe warm die wordt tijdens Path of Exile. 47 graden met Prime95 met die CPU klinkt namelijk nogal sterk.

Edit: Verder kan het natuurlijk je voeding zijn, vermeld even de rest van je specs!

[Voor 17% gewijzigd door Assix op 18-04-2015 17:55]

• StechGamer
zal ik doen na het eten ik houd u up to date :)

• StechGamer
Mijn specs:

CPU : AMD FX - 8350 (4ghz)
GPU : AMD Radeon HD 7870XT
RAM: Corsair vengeance 16GB
CASE: NZXT H440
PSU: Cooler Master G650m
MOBO: Gigabyte 990FXA - UD3 rev4.0

ligt niet aan de voeding heb dus echt voor niks een nieuwe gekocht want bij mijn oude deed hij het ook.

en aangezien dit allemaal niet meer dan 550watt zou moeten gebruiken vind ik dit erg raar.

• StechGamer
Oke, ik heb weer path of exile gespeeld en ik merkte dat iets in mijn pc in heel erg hoog zoom geluid maakte. mijn CPU was maar ~45 graden tijdens het spelen mijn GPU was 77 graden allebei lager dan als ik furmark en prime95 *TE GELIJK RUN* ik snap het niet meer wat zou het probleem kunnen zijn ? iets in mijn pc gaat super hard blazen tijdens het spelen van games waarom specifiek games dat is de vraag... :(
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True