And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.
Misschien nog wel wat meer. How about even in de winkel kijken welke jij er mooi uit vindt zien. Dat scheelt
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Maar goed, zoals je al ziet moet je toch echt zelf gaan kijken en luisteren. Tv's zijn iets heel persoonlijks
Verwijderd
Het geluid van JVC vind ik zelf tegenvallen, maar ja: gewoon aan je stereo hangen
- Natural motion
- Dolby Surround mogelijkheid
Vooral dat natural motion is toch wel een must. Met DVD iets te, maar je kan het uitzetten. Dit is overigens persoonlijk. Ik vind het té mijn vrouw niet. Maar het is echt een toppie apparaat.
Mooi is een woord van 3 letters .......AMD
(ja daar zijn ze wel goed in ja .. beeldbuizen en gloeilampen .. ze moeten gewoon van pc's afblijven
Sony heeft een heel rauw beeld terwijl Philips heel natuurlijk beeld heeft.
Piepen kwam alleen voor bij oude tv's .
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Verwijderd
Heb ik ook... nie techt aan te raden neee...Op zondag 17 juni 2001 10:58 schreef Metalium- het volgende:
ik heb een Daewoo, die in ieder geval niet kopen
wat is natural motion ??Op zaterdag 16 juni 2001 21:33 schreef maupie het volgende:
Ik heb net een Philips 32PW9525gekocht met:
- Natural motion
- Dolby Surround mogelijkheid![]()
Vooral dat natural motion is toch wel een must. Met DVD iets te, maar je kan het uitzetten. Dit is overigens persoonlijk. Ik vind het té mijn vrouw niet. Maar het is echt een toppie apparaat.
sorry, ben een beetje newbie op dit gebied

De sony KV32FX65 ben ik heel tevreden mee, is alleen wel een beetje kostbaar toestel, dus misschien moet je voor het kleinere broertje ervan gaan.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Strak ! Vooral die DVD collectie daaronderOp zondag 17 juni 2001 13:21 schreef tbusquet het volgende:
Ik heb deze:
[afbeelding]
De sony KV32FX65 ben ik heel tevreden mee, is alleen wel een beetje kostbaar toestel, dus misschien moet je voor het kleinere broertje ervan gaan.
Maar ehm, die van jou, is dat zon 82cm ding of 70cm
Ja ben ook trots op mijn DVDtjesOp zondag 17 juni 2001 13:42 schreef kazuka het volgende:
[..]
Strak ! Vooral die DVD collectie daaronderbijna net zoveel als ik
![]()
Maar ehm, die van jou, is dat zon 82cm ding of 70cm
Mijn tv is de 32fx65 dus 32inch=82cm !
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
SONY TV van mijn buurman heeft het 19 jaar volgehouden. En mijn Sony heeft een keer een gieter met water, dat over de behuizing is gevallen overleeft
En een Sony Trinitron beeldbuis heeft zeker mooier beeld als de meeste PHILIPS beeldbuizen
Minpunt van Sony is dat de afstandsbediening hiero snel kapot gaan
/dev/null
Je vergeet IMHO. Ik vind moderne philipsen veel mooier beeld geven dan de vergelijkbare (prijsklasse) sony's. Met als extreem voorbeeld die 92cm realflat/Fdtriniton Philips vs. Sony. Dan vind ik de philips zo'n veel mooier beeld hebben. Dit is dus allemaal persoonlijk.Op zondag 17 juni 2001 15:21 schreef I_Stealth_I het volgende:
En een Sony Trinitron beeldbuis heeft zeker mooier beeld als de meeste PHILIPS beeldbuizen
Wat niet persoonlijk is, is de beeldvervorming die ik bij bijna alle platte beeldbuizen zie! Dan loopt een rechte horizontale lijn gewoon krom! De enige die ik gezien heb, die dat niet had, was zo'n dure 32" Philips flatscreen.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
die hebben een erg goede prijs/kwaliteit verhouding
Verwijderd
De beeldbuizen piepen niet dat ik de print.. en daar is wel wat aan te doen hoor. als je de spoeltjes van de lijn afbuiging in de 2 componenten lijm zet, is het probeleem van piepen over.....Op zaterdag 16 juni 2001 19:32 schreef T het volgende:
Geen Philips, ik heb altijd het idee dat die beeldbuizen meer piepen dan normaal.
Maar goed, zoals je al ziet moet je toch echt zelf gaan kijken en luisteren. Tv's zijn iets heel persoonlijks
Mijn pa heeft vorige week de 28PW9525 gekocht, en dat Natural Motion is echt super hé !! (dat houdt in dat de tv het beeld soepeler laat lopen door beelden toe te voegen, dan krijg je geen schokkend of slepend beeld).Ik heb net een Philips 32PW9525 gekocht met:
- Natural motion
- Dolby Surround mogelijkheid
Inderdaad...
Verwijderd
wat me wel opvalt bij tv's is dat bij sommige merken de grote er toe doet -> bij steeds groter wordende tv's word de kwaliteit beter. (ook de prijs
Verwijderd
Dat klopt inderdaad mijn breedbeeld philips 70cm zo'n grijze piept ook een beetje.Op zaterdag 16 juni 2001 19:32 schreef T het volgende:
Geen Philips, ik heb altijd het idee dat die beeldbuizen meer piepen dan normaal.
Had ik voor F1200. Ben er wel tevreden over. Voor 200 meer heb je meteen een breedbeeld. Tenminste als je hem voor zo goedkoop kunt vinden.
Philips heeft nog steeds het mooiste beeld vind ik.
Een Sony heeft fellere, koelere kleuren, de Pilipsjes zijn vaak wat zachter van kleur.
Hou je van zappen, de Philips reageerd weer sneller op de ab, dan de Sony.
Als laatste de Philips grootbeeld toestellen zijn minder kieskeurig dan de Sony's kwa kwaliteit van het antenne signaal. Dit is eigenlijk alleen van belang als je of een verrotte kabel aansluiting hebt of een eigen antenne.
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk dat je beter een Sony of een JVC kan kopen
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Achja hollandse kwaliteit made in taiwan!
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Gewoon naar een paar winkels gaan en het beeld vergelijken lijkt mij het makkelijkst.
*edit* Ik heb een week geleden geheel gratis een B&O LX 4500 gekregen!
Daar was ik erg blij mee, ik heb al een breedbeeld voor in de huiskamer en nu dus een B7O voor in de slaapkamer (!!)
En het mooiste is dat ik de bijpassende VX5000 videorecorder heb en die kunnen erg relaxed met elkaar linken.
Als klap op de vuurpijl heb ik ook nog een gloednieuwe Philips Pronto 2MB als remote control.
(die laatste wil ik graag kwijt btw..iemand?)
Altijd leuk, 't is net intel vs amd.
Ze maken beide goeie tv's. De meeste verhalen die je van tegenstanders hoort is dat ze zelf problemen met het merk hebben gehad of iemand kennen die er problemen mee heeft gehad. En hun eigen merk gaat al 20 jaar mee....
Er zit wel degelijk verschil in weergave. Daarvoor moet je gewoon ff in de winkel kijken. òf je vindt philips mooi òf je vindt Sony mooi beeld geven.
Ik persoonlijk heb liever een philips, maar de meeste mensen in mijn omgeving vinden sony fijner. Kwaliteit van beide is gewoon goed.
Laatste tijd komen er steeds meer merken bij die ook leuke tv's maken. Samsung, panasonic, JVC zijn voorbeelden. Het mooiste aan die tv's-vind ik- is dat ze meestal wat goedkoper zijn dan vergelijkbare philipsen of Sony's
Gewoon 50Hz gevalletje, prima beeld voor mij. Was 3 jaar terug iets van 1200,-.
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Mijn ouwe trouwe Aristona van 13 jaar oud heeft zojuist de geest gegeven (kanalenkiezer naar de knoppen). Nu wil ik dus een nieuwe kopen, en ik heb een budget van 800-850 piek.
Nu heeft Megapool een aanbieding voor de Aristona 63TA4415 (63 centimeter, teletekst, 80 zenders, en nog het een ander) voor 797 gulden inclusief btw (afgeprijs, was eerst 999 gulden). Is dit een goede?
Verder zie ook de DAEWOO DTL25G7 staan, voor 749 gulden (van 939 gulden). 63 cm ook. Is dit een betere dan de Aristona? (Kan weinig over deze 2 TV's vinden op inet)...
Welke van deze 2 zal ik nemen? Of geen van beiden? Let wel: niet meer dan 850 piek!
Dit is dus de Aristona:

Bron: http://www.megapool.nl/meerinfo.asp?intproductid=1582
En dit is de daewoo:

Bron: http://www.megapool.nl/meerinfo.asp?intproductid=1755
Virussen? Scan ze hier!
ik heb die daewoo DTE-25G7 en das een prima TV met goede beeldkwalie en makkelijk te gerbuiken in te stellen dat soort dingen meer.
Alleen heb ik een probje met mijn S-VHS scart ingang die wil maar geen S-VHS signaal vreten.
Dus als je van plan bent om DVD's te gaan kijken of je TV-OUT te gaan gebruiken ofzo dan kun je misschien beter die arristona kopen....
Iemand doodmaken met een blije mus.....
Naar wat ik voor TV's gezien heb vind ik het beeld van een Sony TV mooier als van Philips, maar dat is iedereen z'n persoonlijke voorkeur lijkt mij... Elke TV zal er na 10 tot 15 jaar vast wel mee uitscheiden maar ik zou in elk geval niet zo'n goedkoper merk nemen zoals Deawoo, Supertech, Saba en weet ik het...
Wij hebben in de woonkamer een Samsung tv, gewoon omdat ie goedkoop was. Ben daar op zich niet zo kapot van maar ik vind het beeld wel mooi eigenlijk. Benieuwd hoe lang die het volhoudt.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.