Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuwe sleeved kabels

Pagina: 1
Acties:

• masquerate
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 19-11-2019
Geachte,

ik ben opzoek naar nieuwe kabels om de huidige kabels te vervangen van mijn voeding.

op het moment heb ik de volgende voeding,

#ProductPrijsSubtotaal
1Seasonic M12II Evo 520W€ 58,90€ 58,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 58,90

De kabels die er bij zitten zijn niet mooi en ga een kast nemen met een grote window.
Heeft iemand enig idee waar je goede sleeved kabels kan kopen? zoek de kabels in het rood.

Met veel dank,

masq

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Volgens mij zijn er in de V&A wel mensen die het sleuven voor je willen doen, hoef je helemaal geen nieuwe kabels te kopen.

• SanderH_
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 13-09 13:07
Bitfenix Alchemy kabels zijn misschien ook wel interessant.

Het zijn eigenlijk verlengkabels, maar wel een mooi alternatief als je niet je hele voeding wil gaan sleeven

• kahraman11
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 11:34
Ik heb van mensen gehoord dat ze heel te vreden zijn met techflex.nl. Ik zou zeggen probeer het uit.

• masquerate
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 19-11-2019
dankje voor de snelle reacties allemaal!

• bakker3000
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 14-08-2015
kijk even op highflow.nl en zoek naar cablemod (merk kant en klare kabels)
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True