Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• SvMp
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een goede oplader voor meerdere apparaten (via USB-kabel).

Er zijn zeer veel laders in omloop. Maar er is vooral veel slecht materiaal in omloop, met slechte of onveilige componenten.

Dit is precies wat ik zoek:
RAVPower RP-UC07 30W/6A 4-Port Rapid Charging Station(Black) - See more at: http://www.ravpower.com/charging-station-black.html

Is dit een goed appraat? Wat zijn goede alternatieven?

• Tanooki
  • Registratie: augustus 2009
  • Niet online
Bij de Mediamarkt in de schappen bij de kassa lag deze week zo'n ding van Varta, volgens mij wel een gerenommeerd merk op het gebied van batterijen opladen. Prijs weet ik niet.

• Juggels
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 28-09 14:52
Ik heb zelf de Anker 40W 5-port lader (http://www.ianker.com/support-c7-g345.html) en die bevalt erg goed! Krijgt ook veel lovende klantenreviews op bv Amazon.

Bij bol.com te koop voor +/- 35 euro, maar wanneer je bij de Duitse Amazon kijkt kun je hem al voor +/- 21 euro scoren.

• SvMp
  • Niet online
Juggels schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 08:42:
Ik heb zelf de Anker 40W 5-port lader (http://www.ianker.com/support-c7-g345.html) en die bevalt erg goed! Krijgt ook veel lovende klantenreviews op bv Amazon.

Bij bol.com te koop voor +/- 35 euro, maar wanneer je bij de Duitse Amazon kijkt kun je hem al voor +/- 21 euro scoren.
Er is redelijk veel over deze lader te vinden. Heel interessant..

Een tijdje geleden werd via de site DealDumpert (van GeenStijl) een USB-lader verkocht. Van dat apparaat stonden enkele reviews op internet waarbij de lader uit elkaar werd gehaald om de kwaliteit van de componenten te beoordelen. Ook werden metingen gedaan met een oscilloScoop. Conclusie: Een waardeloos apparaat.

De meeste reviews van laders die ik kan vinden, bijvoorbeeld van die RAVPower die ik in de topicstart noem, gaan niet verder dan "Hij doet het" en "Mooi dingetje". Ideaal is een lader met positieve reviews die enige diepgang hebben. Een lader is best een complex stukje elektronica en je hangt er al gauw voor 1000 euro aan apparatuur aan. Moet wel goed gaan :)

Om mijn vraag nog iets te verhelderen, dit ga ik er aan hangen:
- Een Nexus 7 2013 tablet
- iPhone 4s
- Een powerbank
- Een Moto G telefoon

• zero_cool89
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 05-09 20:54
Koop de anker 5 port 40w van amazon.de

Ik gebruik het voor veel verschillende zaken en hijnwerktbal een half jaar heel goed.

• SvMp
  • Niet online
Wat mij aan die Anker niet zo bevalt is je tussen de vele positieve reviews ook verhalen leest over poorten die uitvallen. Dat zijn vooral verhalen uit 2014. Misschien dat ze het product hebben verbeterd, maar je hoort die klacht zo veel dat de kans wel groot lijkt te zijn dat het gebeurt.

Ze geven wel 18 maanden garantie, dat dan weer wel. Terwijl er echt wel iets fout lijkt te zijn met die poorten. Ook lees je dat na een tijdje een poort ineens weer functioneert 8)7

[Voor 24% gewijzigd door SvMp op 19-04-2015 16:41]

• Juggels
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 28-09 14:52
SvMp schreef op zondag 19 april 2015 @ 16:37:
Wat mij aan die Anker niet zo bevalt is je tussen de vele positieve reviews ook verhalen leest over poorten die uitvallen. Dat zijn vooral verhalen uit 2014. Misschien dat ze het product hebben verbeterd, maar je hoort die klacht zo veel dat de kans wel groot lijkt te zijn dat het gebeurt.

Ze geven wel 18 maanden garantie, dat dan weer wel. Terwijl er echt wel iets fout lijkt te zijn met die poorten. Ook lees je dat na een tijdje een poort ineens weer functioneert 8)7
Dat blijft natuurlijk altijd het punt met reviews van electronica...
Ik heb mijn exemplaar al 2 jaar en nergens last van (op vakantie naar Hong Kong was het ideaal om een compacte alleslader bij me te hebben), maar dat geeft natuurlijk nooit garantie dat er geen slechte batch tussen kan zitten.

Voor +/- 20 euro denk ik persoonlijk niet dat je een veel betere oplossing gaat vinden.

• Puch-Maxi
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 00:21
Neem ook eens een kijkje naar laders van Orico, volgens mij is dat een OEM van veel van dit soort opladers.

My favorite programming language is solder.

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online
Schopje naar MAA.

Panasonic TX-P50GT60 | Marantz SR7011 - UD5007 | Bluesound Node | Nvidia Shield Pro 2019 | Focal Chorus 826W - 806W - CC800W | SVS SB-2000 Pro | Synology DS918+

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True