Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

HELP:Nieuwe laptop,nie al te duur,wel aantal jaren meekunne

Pagina: 1
Acties:

• BeukemaJ
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 29-05-2015
Halloo,
Ik heb echt weinig tot geen verstand van Laptops. Ik heb me proberen in te lezen en me een beetje verdiept in Laptops en specificaties; Maar ik zie als leek door de bomen het bos niet meer! Vandaar dat ik via deze weg hulp inroep en om onafhankelijk advies vraag =D

Wat ga je met je laptop doen?
-webbrowsen,
-tekstverwerken
-lichte foto- & videobewerkingen
-programma's en filmpjes bekijken
Ik speel nooit games op de laptop.

Wat is je budget?
Rond de €700,-
Als het iets goedkoper kan, heb ik dat graag. Als het meer moet zijn, zodat ik prima 6jaar vooruit kan, heb ik dat er ook voor over.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Niet iedere dag, wel paar keer per week. Degelijke behuizing is fijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen Apple aangezien ik daar ook geen andere apparatuur van heb.
Verder maakt het mij niet uit wat voor merk het is, wat maar het beste bij mijn gebruikerseisen aansluit. Het aller belangrijkste is dat de laptop goed werkt, functioneel top is (voor wat ik ermee doe). Plus dat ik er dus prima een paar jaar mee vooruit kan. Als het dan tevens een mooi design heeft, is dat mooi meegenomen, MAAR is GEEN vereiste!

De laptop moet:
- lekker snel zijn, weinig lawaai en warmte produceren.
- goede beeldkwaliteit hebben i.v.m. foto's en films
- accuduur vind ik belangrijk; min. 5uren zonder laden.
- geheugen; Ik download bijv. wat programma's voor fotobewerken, e.d. 8GB voldoende?