Toon posts:

betreft 4k tv's aanbeveling of toch nog wachten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

ik ben al tijdje aan het kijken naar TV's.. vind het altijd toch mn praaltje van de woonkamer en ivm ik mn woonkamer ga veranderen wil ik ook een nieuwe tv hebben..

Momenteel een redelijke ( +- 1.5 jaar oud ) nieuwe led tv van Philips.. 60 inch en 600 hertz.. wel instap versie.. verder geen poespas erop ( hoeft niet van mij )

Ik wil kijken naar een 65 of 70 inch tv en als ik zie naar mijn beeld die echt haarscherp is zou ik toch wel willen kijken naar een 4k televisie.. dat zou wel echt een meerwaarde / vernieuwing zijn kwa beeld..

ik vind de prijzen toch nog wel hoog.. rond de 3000 of hoger..

Nu zou ik dit best willen uitgeven maar de prijzen zijn natuurlijk ook "hoog" ivm het allemaal nieuw is.. nieuwste technologie.. indien er een andere komt worden deze prijzen natuurlijk lager..

Nu mijn vragen en graag advies..

- Is er een nieuwe technologie die eraan komt waardoor de prijzen zullen dalen? of duurt dit nog erg lang.. weet niet mensen dat weten?

- Indien ik toch binnen korte tijd nieuwe tv zou halen iemand advies van soort tv ?? ben erg tevreden met Philips..

- of mensen advies waar ik op moet letten bij halen van 4k TV's ??

misschien jullie me kunnen adviseren hierover :)

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:22
Wachten op daling van 4K OLED tv's.

Maar wat wil je allemaal bekijken op je 4k tv? Als je alleen tv uitzendingen kijkt dan kan je beter een full hd tv kopen in hogere prijsklasse.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Tja, dit is een topic dat waarschijnlijk nergens tot zal leiden. De 4K discussie is al talloze keren gevoerd op het forum. Je kan er diverse tv-topics in Consumentenelektronica Aankoopadvies over teruglezen. Er zijn genoeg mensen die er een meerwaarde in zien. En ook genoeg die er voorlopig niets in zien.

Persoonlijk hoor ik tot de laatste groep. Zolang de blu-ray 2.0 standaard nog niet is vastgesteld is het afwachten welke kant het op gaat. Daarnaast beschikken niet alle toestellen over HDMI 2.0 aansluiting of HEVC ondersteuning. In mijn ogen kun je beter wachten tot een en ander is uitontwikkeld. In de tussentijd kan dan ook de OLED techniek verder ontwikkelen; dat is pas echt interessant.

Reken niet op een sluitend antwoord. De meningen lopen erg uiteen.