Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Oude bestanden op nieuwe windows zetten

Pagina: 1
Acties:

• The Frys
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 21-01 22:28
Hallo Tweakers,

Ik heb zojuist een nieuwe pc voor mijn opa en oma in elkaar gezet omdat de oude overleden is. De hardeschijf doet het nog wel. Hij wilt graag zijn mails vanuit Outlook 2010 naar zijn nieuwe windows hebben.

Normaal zou ik een export maken van zijn contacten en van zijn berichten maar dat is nu geen optie.

Hoe zou ik dit het beste kunnen oplossen?

Goedkoop 3D Printen bij https://epin3d.nl

• Damic
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 13:35

Damic

Afwezig soms

Export kan nog altijd, zijn tools voor.

Ik kan vanalles en nog wat maar niets te goei, klinkt bekent?? Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 11:50
Van wat voor mail provider maken zij gebruik ? Als het bijvoorbeeld microsoft, google etc is staan de mails nog op de server en kan je in outlook gewoon het account koppelen.

Drie kinderen zonder saus 🍟

• Fish
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

export ?

gewoon de pst file kopieren .
https://support.office.co...15-4c7e-8202-6c7f4794c0a3

[Voor 65% gewijzigd door Fish op 17-04-2015 20:26]

Iperf

• HKLM_
Wat ? outlook slaat zijn bestanden niet default op in een PST file :P Als Opa deze heeft aangemaakt kan je dit inderdaad kopiëren maar volgens mij heeft de TS het naar niet over :9

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Dit heeft niets in General Chat/Stuffis Generalis te zoeken, vandaar een schopje naar CSA.

Echter, men verwacht wel een stuk meer eigen inzet, dus begin eens met aangeven wat je zelf al hebt uitgezicht.

SG >> CSA

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Downloader_NL schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 20:30:
[...]

Wat ? outlook slaat zijn bestanden niet default op in een PST file :P Als Opa deze heeft aangemaakt kan je dit inderdaad kopiëren maar volgens mij heeft de TS het naar niet over :9
outlook 2010, niet express hè.

Maar vertel waar slaat hij zijn bestanden dan op ? (niet spieken in mijn link hè)

Iperf

• HKLM_
Fish schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 20:54:
[...]

outlook 2010, niet express hè.

Maar vertel waar slaat hij zijn bestanden dan op ? (niet spieken in mijn link hè)
Volgens mij is dat nog altijd een OST en geen PST file maar daar kunnen we nog niks over zeggen aangezien de TS zijn mail provider nog niet bekent heeft gemaakt :)

[Voor 15% gewijzigd door HKLM_ op 17-04-2015 21:19]

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Een ost file suggereert exchange .. en dan weet je waar je de oude mailtjes staan. die hoef je niet van de oude hd te halen dan.

Iperf

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True