Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

LG W2453V-PF upgraden bij aankoop nieuwe gaming pc

Pagina: 1
Acties:

• killshadow6
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 17-04-2015
Hallo beste tweakers,

Ik weet niet zeker of deze vraag hier thuis hoort, maar ik probeer het toch.
Ik ben van plan de best buy mainstream pc van maart te kopen.
(reviews: Desktop Best Buy Guide: maart 2015)
Ik vroeg me af het ook nodig is om mijn beeldscherm een upgrade te geven.

momenteel heb ik een LG W2453V-PF.
(pricewatch: LG W2453V-PF Zwart)

het beeldscherm dat aangeraden wordt in de best buy is de Dell Ultrasharp U2414H.
(pricewatch: Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart

Ik in de reacties las ik dat sommige mensen niet akkoord gingen met het aangeraden scherm door de reactietijd van 8ms. Hierdoor twijfel ik of dat scherm wel beter is als mijn scherm (met gaming als hoofddoel in het hoofd) met 2ms reactietijd. In het geval dat mijn huidige scherm niet goed genoeg is en jullie iets anders willen voorstellen mijn budget ligt ongeveer rond de 250 euro met 300 euro als absoluut maximum.

Alvast bedankt! :)

• jorisvdelsen
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 27-08-2019
Ik zou zeggen, kijk naar de inputlag, dat zegt vaak meer dan de reactietijd! ;)

Daarvoor zul je wel wat reviews/benchnarks o.i.d. op moeten zoeken. Ik weet wel dat die 2414H een prima of zelfs heel goede inputlag heeft. En een schermpjes uit 2009 zou daar zomaar eens boven kunnen zitten :)

[Voor 17% gewijzigd door jorisvdelsen op 17-04-2015 19:08]

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD || Pixel 3a - Huawei P10 ||

• noguru
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 29-08-2019
Wat zoek je precies in een nieuw scherm? Je vraagt of het nodig is je scherm te upgraden maar als reactie tijd je enige eis is dan voldoet je huidige TN paneel nog goed. Misschien een 120 Hz scherm?

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True