Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Licht aan: Schemersensor of HomeWizard Proces monitor!

Pagina: 1
Acties:

• CoachKoos
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 09-09 10:02
Ik heb nu ouderwetse tijdschakelaars voor de verlichting in de tuin, maar wil overstappen op HomeWizard.

De bedoeling is dat de verlichting aan gaat bij schemer en (altijd) om 22u weer uit gaat. Nu moet ik dus zomers en winter de starttijd aanpassen.

Mijn vraag is wat de beste oplossing daarin is. Met de schemersensor van HW gaat de verlichting aan, maar moet je dus nog instellen dat deze om 22u uit gaat. Dat is niet in de sensor zelf in te stellen, kan dat wel in de app? Of kan ik beter alles regelen in de HomeWizard Proces Monitor (HPM)? Daarin zit toch de functie zonsondergang? En dan zelf de tijd programmeren op 22u?

Zoals het onderwerp al aangeeft is mijn vraag, een schemersensor of alleen schakelaars en de rest via HPM?

Gr,
Coach K

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True