Computer voor gaming en video bewerking

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 668577

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Graag zou ik met mijn toekomstige computer op high of ultra instellingen kunnen gamen. Ook wil ik graag video's en foto's bewerken op deze toekomstige computer.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil maximaal 1000 euro uitgeven voor de computer, inclusief scherm en montage.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet van toepassingl

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gelieve 8GB RAM of meer, een SSD schijf van minimaal 120GB en een HDD schijf van 2 TB. Gelieve ook een snelle processor en goede videokaart voor het spelen van spellen en het bewerken van foto's en video's.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik maakt mij vrij weinig uit, wel heb ik het liefst een computer die vrij stil is en geen straaljager die aan het opstijgen is..

Ga je overklokken?
Nee

P.S zelf had ik de volgende setup samengesteld, is deze goed? *knip* zie opmerking hieronder

[ Voor 12% gewijzigd door br00ky op 17-04-2015 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Linkjes naar winkelmandjes zijn verboden :)

Het is de bedoeling dat je met een tweakers lijstje komt :)
En hoe maak je nu zo'n leuk lijstje?

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-07 14:45
Nou ik zou voor meer RAM gaan 16GB is wel zo fijn als je aan het video monteren bent.
Ik zou qua videokaart eerder voor een R9 280X gaan, die is nagenoeg even duur en presteerd beter dan de 960.

Computer says no