Ik ben sinds kort op zoek naar een nieuwe fiets. Het budget ligt rond de 8 a 900 euro. Verder ben ik één groot licht als je het over kwaliteit van een fiets hebt. Heeft iemand hier op dit forum suggesties die mij kunnen helpen in mijn keus?
Ik heb inmiddels verschillende fietsen gevonden namelijk:
Batavus Zonar
Gazelle Eclipse 2015 limited edition
Gazelle Chamonix T27 en S27
Sensa Superlite
Nu ben ik op dit moment wel gecharmeerd van de Gazelle Eclipse maar hoor ik hier weer tegenvallende verhalen over dat Gazelle niet meer is wat het is geweest. Verder heeft deze een verende voorvork & zadel wat dan ook weer ten nadele van het gewicht moest zijn.
Mijn vraag is of iemand hier meer advies voor mij heeft voor dergelijke fietsen die ik zou kunnen uitproberen. Nogmaals het budget ligt rond de 8 a 900 euro en ben aan het kijken naar een hybride fiets.
Alvast bedankt!
Ik heb inmiddels verschillende fietsen gevonden namelijk:
Batavus Zonar
Gazelle Eclipse 2015 limited edition
Gazelle Chamonix T27 en S27
Sensa Superlite
Nu ben ik op dit moment wel gecharmeerd van de Gazelle Eclipse maar hoor ik hier weer tegenvallende verhalen over dat Gazelle niet meer is wat het is geweest. Verder heeft deze een verende voorvork & zadel wat dan ook weer ten nadele van het gewicht moest zijn.
Mijn vraag is of iemand hier meer advies voor mij heeft voor dergelijke fietsen die ik zou kunnen uitproberen. Nogmaals het budget ligt rond de 8 a 900 euro en ben aan het kijken naar een hybride fiets.
Alvast bedankt!