Toon posts:

Floppy van Abit Hot-rod u100 RAID

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij mischien het floppy dat bij deze kaart wordt geleverd sturen via mail(theokeizers@home.nl) of via icq versturen? ik heb deze nodig omdat ik kaart onder windows 2000 niet aan de gang krijg en de drivers niet op abit site staan

zodra je met cdrom start zegt ie van "geen harde schijven gevonden" en de drivers van de HPT366(u66 controller van abit) werken niet, ik heb ze dus nodig voor de HPT370
bij voorbaat dank

Verwijderd

Drivers staan wel op de abit site. Kijk eens bij de Abit HotRod 100. Die drivers moet je hebben.

:)

Verwijderd

Topicstarter
de drivers voor windows 2000 staan er wel, maar niet het opstartfloppy wat je bij de kaart kreeg. die heb ik nodig, om tijdens de setup van windows de harde schijven aan te kunnen spreken, op de cd-rom die je er bij kreeg zouden die moeten staan om dat floppy te maken, maar ik heb dus alleen maar een kaart zonder software.

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-04 19:54
is onderweg...

Verwijderd

Topicstarter
Hardstikke bedankt, deze werken :)

Verwijderd

Topicstarter
nu nog 1 klein probleempie, windows 2000 1e gedeelte van setup kom ik door, maar als je dan de 1e keer weer restart in de setup, start hij totaal niet op, je ziet de witte balk, maar deze begint niet te lopen en dan doet ie dus niks meer, wat is dit?

ps, in safe mode e.d kan ik ook niet booten.

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:26
Op zaterdag 16 juni 2001 19:27 schreef Theo_keizers het volgende:
nu nog 1 klein probleempie, windows 2000 1e gedeelte van setup kom ik door, maar als je dan de 1e keer weer restart in de setup, start hij totaal niet op, je ziet de witte balk, maar deze begint niet te lopen en dan doet ie dus niks meer, wat is dit?

ps, in safe mode e.d kan ik ook niet booten.
Maybe een topic-idee voor WOS ? (Windows Operated Systems)
Pagina: 1