Waarvoor dank ^^
$3,50 is een redelijke prijs voor pc, en zelfs ook voor ios/android als je cross platform bent. Maar ik vraag me af hoeveel je gaat verkopen op ios/android als je dat niet bent.
Veel spellen zijn daar toch f2p of rond de $0.99
Je moet toch wel serieus betere gameplay bieden dan de rest om dat te rechtvaardigen.
Puur vanuit mezelf geredeneerd zou ik het er niet voor over hebben. Ik zou stiekem hopen op een humblebundle

Je hebt gelijk, er zijn (erg) veel mobiele spellen voor rond de $1. En $3 of meer wordt in de mobiele markt als veel beschouwd. Dat is, helaas voor ons indie game developers, de realiteit.
Wij doen ons best om van Inside Pete een spel met veel diepgang te maken. Niet het doorsnee mobiel spel dat leuk is om een paar keer te spelen voor het te vergeten, maar een echt leuk spel dat je helemaal wil uitspelen. Daarnaast maken we een 'premium' spel, wat wil zeggen dat we ons echt focussen op gameplay, en dat de speler het hele spel krijgt voor de afgesproken prijs, zonder nadien extra geld aan micro transacties te moeten spenderen.
Ik besef heel goed dat dit een hele opdracht is. We mogen er zijn van overtuigd zijn dat het een goed spel is, maar het is aan de spelers om dat te gamen. Daarnaast is het als onbekend uitgever heel moeilijk om een reclame te maken voor een spel zonder bekende franchise.
Of het ons zal lukken, zal de toekomst uitwijzen. Ik blijf er in ieder geval hard aan verder werken. En met veel plezier.