Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Draadloze headset - zakelijk bellen met Skype

Pagina: 1
Acties:

• Angilo
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 12-09 11:40
Voor de account managers in het bedrijf wil ik een test pilot doen met Skype.
Een vast nummer via Skype aanvragen en een draadloze headset (ze houden van rondlopen tijdens het bellen).
Een callcenter headset is niet per se nodig, ik zat zelf te denken aan een gewone headset met een zakelijke uitstraling. Goede microfoonkwaliteit op de headset is wel van belang. Echter is dit minder makkelijk te vinden dan gedacht!

Ik zoek een?
Draadloze headset met microfoon.

Wat is je budget?
Max. 150 EUR.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen met Skype.

Wat heb je zelf al gevonden?
Alleen deze: pricewatch: Corsair Gaming H2100 (geen positieve reviews)

Welke vragen heb je hier nog over?
Geen.

• H_H
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 09:57

H_H

'Tis but a scratch!

Voor een zakelijke uitstraling zou ik toch sneller kiezen voor een enkeloors headset. Ik heb hiervoor zelf een Plantronics Voyager. Bluetooth en koppelbaar aan twee apparaten (bijv. laptop én smartphone) tegelijk. Ideaal voor Lync of Skype, maar ook voor je telefoon.

• Angilo
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 12-09 11:40
Thanks voor je reply. Ziet er in ieder geval uit als een goedkope test. Ga ik proberen!

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True