Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

optical kabel ps4 naar jack pc

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views

• COFFIEJUNK
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 14-09 11:59
Ik wil mijn ps4 vast maken aan mijn monitor alleen heb ik dan geen geluid.
is er een optie dat ik mijn ps4 kan verbinden met mijn pc speakers?

• H_H
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 22:24

H_H

'Tis but a scratch!

Welke speakers? Je zou het via optical moeten proberen middels een versterker. Wat heb je zelf al geprobeerd en waarom lukte dat niet?

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online
Dit is wel een erg karige openingspost. Om wat voor speakers gaat het? Noem in ieder geval het merk, type en beschikbare aansluitmogelijkheden er zijn.

Verder wordt er op het forum toch echt inzet van jou kant verwacht. Wat zeggen de handleidingen en wat heb je zelf al ondernomen op het op te lossen? Zie het algemeen beleid en de quickstart voor een goed topic in het bijzonder.

Dit topic gaat op slot.

Panasonic TX-P50GT60 | Marantz SR7011 - UD5007 | Bluesound Node | Nvidia Shield Pro 2019 | Focal Chorus 826W - 806W - CC800W | SVS SB-2000 Pro | Synology DS918+

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True