Tips Muis + toetsenbord(of alleen muis) draadloos zakelijk

Pagina: 1
Acties:

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-01 23:31
Ik zoek een?
Een muis(eventueel toetsenbord) voor werk, voornamelijk zakelijk.

Wat is je budget?
budget is toch wel voor de muis alleen rond de 60/70

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Altijd logitech weten te gebruiken en zal er ook niet snel van afwijken.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gebruik het voornamelijk op werk en aangezien wij docking stations gebruiken die niet heel tactisch staan geef ik toch echt de voorkeur aan Draadloos. Ben echt een intensiever gebruiker en werk vaak nog wel door dus gemiddeld 9/10 uur per dag zeker. Verder ontvangen wij ook vaak hoog bezoek en dan wekt een gaming muis + toetsenbord nogal een rare indruk. Huidige set van Rapoo vertoont na 1 jaar intensief gebruik echt kuren

Hopelijk is dit voldoende en kan iemand mij helpen! Want mijn huidige muis sta ik op het punt door het raam te gooien :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:04
Ik zelf gebruik al 2 jaar de pricewatch: Logitech Performance Mouse MX naar volle tevredenheid. Ook zakelijk zo'n 8-10 uur per dag. Een fantastische muis.

Ondertussen ook al een opvolger pricewatch: Logitech MX Master Wireless Mouse, weet niet de exacte verschillen, maar dat moet vrij eenvoudig na te zoeken zijn.

Ik verwacht dat deze muizen je echt goed zullen bevallen, ze zijn het extra geld t.o.v. je budget (uit eigen ervaring) dan ook echt waard.
Deze muizen zijn extreem duurzaam en liggen prettig in de hand.

[ Voor 16% gewijzigd door [MAUS] op 17-04-2015 12:48 ]

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-01 08:40

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

Ook ik ben een Logitech fan, ik heb de Anywhere MX voor bij m'n laptop, G500 bij de desktop, fantastische muizen en kwaliteit. Als ik je een advies kan meegeven is het dit: bespaar niet en ga proberen. loop een computerzaak (of de MediaMarkt oid.) in en pak wat muizen vast, je komt er vanzelf achter wat je prettig vindt.
pricewatch: Logitech Wireless Marathon Mouse M705
pricewatch: Logitech MK710
pricewatch: Logitech MK620
zijn bijvoorbeeld mogelijkheden

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-02 07:10
Na 12 jaar is mijn Performance MX ook echt wel op zijn einde, de muis glijdt niet meer zo lekker dus heb hem vervangen met de MX Master en het is een heerlijke opvolger, maar deze muizen vallen ver buiten het opgegeven budget van weszz.

Gek dat mensen voor een muis niet meer budget uittrekken, want het is een apparaat wat je toch HEEL vaak vast hebt.

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2025
Hey @depl0y, hoe bevalt de MX Master eigenlijk? Misschien dat jouw ervaringen wel voldoende zijn om de TS over te halen het ding toch aan te schaffen (en je helpt mij er meteen mee, maar da's bijzaak ;) )

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

• Siegfried.
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-05-2023
sorted.bits schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 21:35:
Na 12 jaar is mijn Performance MX ook echt wel op zijn einde, de muis glijdt niet meer zo lekker dus heb hem vervangen met de MX Master en het is een heerlijke opvolger, maar deze muizen vallen ver buiten het opgegeven budget van weszz.

Gek dat mensen voor een muis niet meer budget uittrekken, want het is een apparaat wat je toch HEEL vaak vast hebt.
Kun jij me vertellen of je de free spin softwarematig helemaal kunt uitzetten?

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-01 23:31
sorted.bits schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 21:35:

Post aangepast en budget uit weten te rekken ;)

Dank jullie wel voor de opties! Zal er daar waarschijnlijk 1 van kiezen. Laat later weten welke het wordt.

Ben overigens wel iemand die zijn complete palm laat rusten op de muis dus een grotere muis heeft wel mijn voorkeur!

[ Voor 17% gewijzigd door weszz op 18-05-2015 10:30 ]

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Pagina: 1