Ik zoek een?
Een muis(eventueel toetsenbord) voor werk, voornamelijk zakelijk.
Wat is je budget?
budget is toch wel voor de muis alleen rond de 60/70
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Altijd logitech weten te gebruiken en zal er ook niet snel van afwijken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gebruik het voornamelijk op werk en aangezien wij docking stations gebruiken die niet heel tactisch staan geef ik toch echt de voorkeur aan Draadloos. Ben echt een intensiever gebruiker en werk vaak nog wel door dus gemiddeld 9/10 uur per dag zeker. Verder ontvangen wij ook vaak hoog bezoek en dan wekt een gaming muis + toetsenbord nogal een rare indruk. Huidige set van Rapoo vertoont na 1 jaar intensief gebruik echt kuren
Hopelijk is dit voldoende en kan iemand mij helpen! Want mijn huidige muis sta ik op het punt door het raam te gooien
Een muis(eventueel toetsenbord) voor werk, voornamelijk zakelijk.
Wat is je budget?
budget is toch wel voor de muis alleen rond de 60/70
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Altijd logitech weten te gebruiken en zal er ook niet snel van afwijken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gebruik het voornamelijk op werk en aangezien wij docking stations gebruiken die niet heel tactisch staan geef ik toch echt de voorkeur aan Draadloos. Ben echt een intensiever gebruiker en werk vaak nog wel door dus gemiddeld 9/10 uur per dag zeker. Verder ontvangen wij ook vaak hoog bezoek en dan wekt een gaming muis + toetsenbord nogal een rare indruk. Huidige set van Rapoo vertoont na 1 jaar intensief gebruik echt kuren
Hopelijk is dit voldoende en kan iemand mij helpen! Want mijn huidige muis sta ik op het punt door het raam te gooien
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.