situatie:
TV aan de muur, geen apparaten zichtbaar aangesloten (alleen CI+ module, Chromecast en 2,5 inch HD weggemoffeld achter de TV).
100 Mbit netwerkaansluiting aanwezig
ik zoek een mediaspeler waarmee ik eenvoudig:
- fims van de NAS kan afspelen.
- netflix kan kijken
Tevens moet de speler:
- klein zijn. hij moet achter de TV weg te moffelen zijn.
- prijs < 100 euro
- met een eigen afstandsbediening te bedienen zijn.
ik heb tot nu toe nog niet de ideale speler gevonden. Wat heb ik geprobeerd:
- MK808 stick. drama.
- Apple TV 3: kan geen films rechtstreeks van de NAS afspelen, bediening is perfect. formaat ook.
- Chromecast. Bediening niet ideaal: eerst bron op TV selecteren, daarna Netflix app starten, daarna film selecteren, daarna streaming optie aanzetten. Voor de kids niet te doen. NAS alleen via plexserver.... wel klein en goedkoop
- Dune spelers --> geen netflix.
Zijn er apparaten die voldoen aan mijn wensen? Ik begin liever niet een Pi. Ik denk dat het weer een bedieningstechnisch drama wordt voor de rest van het gezin.
TV aan de muur, geen apparaten zichtbaar aangesloten (alleen CI+ module, Chromecast en 2,5 inch HD weggemoffeld achter de TV).
100 Mbit netwerkaansluiting aanwezig
ik zoek een mediaspeler waarmee ik eenvoudig:
- fims van de NAS kan afspelen.
- netflix kan kijken
Tevens moet de speler:
- klein zijn. hij moet achter de TV weg te moffelen zijn.
- prijs < 100 euro
- met een eigen afstandsbediening te bedienen zijn.
ik heb tot nu toe nog niet de ideale speler gevonden. Wat heb ik geprobeerd:
- MK808 stick. drama.
- Apple TV 3: kan geen films rechtstreeks van de NAS afspelen, bediening is perfect. formaat ook.
- Chromecast. Bediening niet ideaal: eerst bron op TV selecteren, daarna Netflix app starten, daarna film selecteren, daarna streaming optie aanzetten. Voor de kids niet te doen. NAS alleen via plexserver.... wel klein en goedkoop
- Dune spelers --> geen netflix.
Zijn er apparaten die voldoen aan mijn wensen? Ik begin liever niet een Pi. Ik denk dat het weer een bedieningstechnisch drama wordt voor de rest van het gezin.